Test blijft negatief, maar wordt niet ongesteld

Anderhalve week geleden had ik al een topic geopend dat ik beter had moeten weten, omdat de test  negatief was en we 2,5 jaar geleden een test hebben gehad dat we zeer verminderd vruchtbaar zijn (via ICSI hebben we onze  dochter mogen krijgen). Nu ben ik dus anderhalve week lang aan het testen, telkens negatief, maar de rode duivels zijn nergens te bekennen. Wel ben ik  ´s nachts misselijk en heb ik de hele dag door buikpijn. Maar ja, je lijf kan ook een loopje met je nemen.

Vandaag bleek (nadat ik de hele beschrijving had gelezen ) dat ik de testen telkens te kort in mijn urine heb gehouden. Net dus een nieuwe test gekocht, 3 keer de gebruiksaanwijzing gelezen en toch weer negatief. Ik had hem echt positief  verwacht. Ik zit nu op een cyclus van 36 dagen, normaal gesproken zo rond de 30. Ik heb 2 weken na mijn laatste menstruatie een week lang bruin bloedverlies gehad en ik zit nu 3 weken verder. Wie heeft dit al eerder meegemaakt of iets soortgelijks?

Liefs,
Sil
 
Ik heb geen bruin bloedverlies gehad (en ook geen vruchtbaarheidsproblemen), dus niet helemaal soortgelijk, maar ik wilde even zeggen dat ik normaal een cyclus van 28-30 dagen heb en pas op dag 39 werd de test heeeeeeeeel vaag positief. Was inmiddels mijn 6e test...

Achteraf bleek ik (opeens??) een late eisprong te hebben gehad, want op echo was ik een week minder lang zwanger dan ik had gedacht. HCG had dus langer nodig gehad om hoog genoeg te worden om te testen. Terwijl ik zelfs al voor mijn NOD allerlei kwaaltjes had, zoals vaker plassen, misselijk, erg moe, huilerig...

Ik begrijp wel dat onze situaties wellicht niet hetzelfde zijn, maar ik wilde even laten weten dat het soms een tijd kan duren voordat test positief wordt. Ik hoop dat het voor jou ook zo mooi uitpakt!

Heel veel succes met wachten,

Groetjes, Karin
(31+5 wkn van 2e)
 
Wauw, Karin, gefeliciteerd!!!! Jeetje, je hebt lang moeten wachten op een positieve test! Natuurlijk valt geen enkele situatie met elkaar te vergelijken, maar het geeft me wel weer een beetje hoop. Tja, stemmingswisselingen heb ik ook, maar dat kan  natuurlijk ook te maken hebben met het wachten. Ach ja, ik zit mezelf de hele tijd gek te maken en heb al zoveel testen versleten. Ik vind het gewoon raar dat ik 2 weken na mijn NOD een week een bloeding heb gehad en nu niet ongesteld wordt. Maar ook weer niet positief test. Blijft raarrrrrrrr.... Misschien toch maar eens testen met ochtendurine.... En nog een paar daagjes wachten, als het me lukt....
 
Hey Silvie,

Ik weet precies hoe je je voelt. Normaal heb ik een cyclus van 30 dagen, maar mn NOD van november kwam en ging. Veel testen gedaan, zelfs bij de HA geweest, maar helaas, na bijna 3 weken - als sinterklaas cadeautje op 5 dec - toch RD. Het blijft een vreemd iets, het vrouwelijk lichaam...
Ik weet dat het vrijwel onmogelijk is, maar wacht (rustig) af en probeer jezelf niet (te) gek te maken door teveel te testen...

Ik hoop natuurlijk dat het bij jou zo is dat je hcg spiegel gewoon te laag is en dat je zwanger bent!!

X Fren
 
Ik zit met hetzelfde delemma. Ik ben nu 6 dagen overtijd, negatieve test en nog geen rode duivels te bekennen.
Ik had altijd een regelmatige cyclus van 30 dagen. Afgelopen maand was ik ineens 3 dagen overtijd, dus zat ik op 33 dagen. Nu zit ik op dagn 39!!
Ik word er helemaal radeloos van, je weet gewoon niet waar je aan toe bent.
Ik heb al 2 kids waarvan ik meteen zwanger was. We zijn nu alweer 6 maanden bezig.
Ik wil vandaag de dokter bellen, ik was van plan om dat ik januari te doen omdat ik geen eisprong kan vinden. Maar ik wil graag nu al geholpen worden, ik sta ermee op en ga ermee naar bed.
Bij jullie al een ongi te vinden, of een positieve test?
 
Hoi Meiden,

Ook ik zit met dat probleem. Ik ben op 29 oktober ongesteld geweest en toen hebben we besloten dat ik zou stoppen met de pil. Meestal heb ik een cyclus van 31 dagen, dus 29 nov zou mijn NOD zijn.
Ik zit nu op dag 48 van mijn cyclus  en nog niet ongesteld maar een positiefe test is ook ver te zoeken.
Wordt er ook helemaal niet blij van. Opzich is het niet erg dat ik niet zwanger ben, bedoel het was nog maar de eerste ronde, maar het is zo vervelend dat je niet ongesteld wordt omdat je zo ook niet verder kunt.
heb ook al een test bij de HA laten doen maar was ook negatief, ik mag deze wee wel een afspraak maken om te kijken waarom ik niet ongesteld wordt.
Ik hoop dat ik dan wat wijzer wordt.


Liefs Mama v Aimée
 
Ik was 21 dagen over tijd voordat ik een positieve test had. Ik heb bewust niet te vaak getest, mocht van mezelf 1 keer per week testen. Zelf had ik helemaal geen klachten dus had eigenlijk ook niet verwacht dat ik zwanger was, ben ook nog niet zo lang gestopt met de pil. Maar dus toch zwanger.

Het is moeilijk maar maak jezelf niet gek met te veel testen, waarschijnlijk is je hcg spiegel nog te laag om waar te nemen. Heel veel succes.
 
hallo dames,

ook ik werd niet meer ongesteld! in augustus gestopt, daar cyclus van 24 dagen, 14 dagen en daarna.....niets....dus ja ook naar de HA geweest, dus nu alweer 1 pilstrip verder, nu flink ongie!! en nog 1 strip....ik had eerst zoiets van ja daag daar begin ik niet meer aan, maar het kan volgens hem mogelijk helpen...we zullen zien volgende jaar. zo niet dan gaan we weer een stapje verder....hopelijk is het niet nodig!!

ik dacht heel lang dat ik hier de enigste was op dit forum omdat ik er bijna nooit iets over heb gelezen, nu blijkt dat ik zeker niet de enigste ben...helaas voor ons....

nou meiden veel succes hopelijk zijn we allemaal snel zwanger...

groetjes
 
Terug
Bovenaan