Test blijft negatief, maar wordt niet ongesteld

Beste damens,
Ik zit met een soortgelijk probleem. 
Ik ben sinds oktober gestopt met de pil met het oog op een zwangerschap. Mijn eerste menstruatie na mijn laatste doorbraakbloeding van de pil was mooi op 30 dagen en direct ook zeer hevig.
De cyclus erna was een pak langer, een aantal keer getest omdat hij er maar niet doorkwam, uiteindelijk na 43 dagen bloedingen gehad. Dit was mijn vorige menstruatie. 2 weken erna kreeg ik terug lichte bloeding, ik vermoed dat dit rond mijn eisprong moet zijn geweest en die periode hebben we dan ook goed ons best gedaan.
2 weken erna had ik een afspraak bij de gynae (controle) en om ook eens te checken of mijn vorige (lange) cyclus wel normaal was. Die week 2 dagen voor ik de afspraak had, had ik bij het afvegen smiddags een beetje roosverlies. Aangezien de bloedingen uitbleven was ik vol goede hoop dat dit misschien een innestelingsbloeding was. In de echo was niets te zien, behalve het feit de dikte van mijn baarmoederwand bevestigde dat ik op het einde van mijn cyclus zat. Ineens ook bloed getrokken om een mogelijke zwangerschap na te gaan maar die test kwam negatief terug.

Dit was ondertussen ook alweer 2 weken geleden en ben nog steeds niet ongesteld. Ik zit ondertussen op dag 47 van mijn cyclus. Ik heb wel veel vochtverlies en ben regelmatig misselijk en duizelig. Ik ben me ook met momenten veel te bewust waar mijn baarmoeder zit, het lijkt soms alsof er daar een tennisbal zit. Zou het kunnen dat ik alsnog zwanger ben? Ik durf voor de moment nog niet goed een test te gaan halen, uit schrik dat deze weer negatief is en het weer om een abnormaal lange cyclus gaat.
Groetjes,
Sarah
 
Hoi, 
Ik héb in december mijn laatste strip afgemaakt en werd direct in januari na 34 dagen ongesteld. Febr, maart en april op exact 29 dagen werd ik ongesteld. In de maand april heb ik mijn eisprong exact kunnen traceren op 15 dagen. 
Deze maand heb ik mijn eisprong niet zo duidelijk kunnen vinden op ovulatietesten (wel die 10 dagen om de dag of 2 dagen geklust). Ik zit nu op dag 34 en er kondigt zich nog geen ongesteldheid aan. 
De test van vandaag was negatief. 
Ik lees zoveel verschillende verhalen dat ik niet zo goed meer weet wat te doen. Nog een week wachten, de huisarts bellen,... heeft iemand tips?
Gr. Marlin (P.s. dit is de eerste x dat wij een kindje proberen te krijgen dus alles is nieuw na het stoppen met de pil)
 
Hey allemaal, 
 
Ik ben nu 6 dagen over tijd. Testen zijn negatief.. en symptomen heb ik nog niet. Terwijl als ik ongi zou moeten worden ik zere borsten etc allang al zou moeten hebben..
Iemand tips voor me?
 
Hoi dames, ik denk dat ik met hetzelfde probleem zit. Gestopt met de pil en de eerste 3 maand stipt 28 dagen cyclus. De 4e maand werd ik 3 dagen te laat helaas toch nog ongesteld. Deze maand Is het inmiddels 7 dagen en de test blijft negatief. Vanochtend toch maar een afspraak gemaakt bij de huisarts en die gaf aan het nog een week aan te kijken, dan weer te testen en misschien bloedprikken om te kijken of de waardes daar wel in te vinden zijn. Ik ben heel onzeker en heb het gevoel dat mijn lichaam mij een beetje in de steek laat. Wat te doen? 
 
Ik heb 8januari mijn mirena spiraaltje laten verwijderen. Daarna een succes verschilt tussen 30 en 35 dagen gehad en in juni zelf 49 dagen. Nu ben ik 66 dagen verder en nog niet ongesteld. Ookntegwn zijn negatief. Pas na 9september is mijn huisarts er weer dus ik moet nog meer geduld hebben. Ik snap niks van mijn eigen lichaam. Ochtend misselijkheid heb ik wel maar verder merk ik ook niets. Het maakt mij in ieder geval ontzettend onzeker.
 
Dames
Iemand die het zelfde aan de hand heeft? Ik ben momenteel een 5tal maand geleden gestopt met de Pil.
Mijn cyclus was in tussentijd tussen de 32 en 35 dagen. Altijd optijd ongesteld geworden en niet meer of minder als anders dus geen gekke veranderingen.
Nu heb k mijn laatste mensturatie gehad op 19augustus. 3weken erna precies 2 druppeltjes bloed verloren met afvegen maar verder niks... 3 tot 5 dagen erna een aantal dagen oudbloed verloren tampon of maandverband was niet een nodig ivm de "hoeveelheid" dat het was zo weinig. Nu 16oktober nog steeds geen menstruatie ! Wel al 3 weke  hoofdpijn met vlagen misselijk een opgezette onderbuik weinig eetlust... maar mijn testen blijven negatief ! :( ook heb ik ineens last van "witverlies" iets wat ik anders nooit heb ... iemand die dit bekend in de oren klinkt ?! Pff
 
Xx 
Sannie
 
ik heb hetzelfde probleem, ik ben ook al naar de huisarts geweest maar die helpt me ook niet echt verder ik ben nu dus te laat met menstrueren en heb al 2 testen gedaan beide negatief. gek wordt je ervan. ik blijf nog hoop houden dat een test positief wordt zo niet dan toch maar weer naar de huisarts om verder te kijken 
 
Hiiii dames!  ik ben 4 maanden geleden gestopt met de pil. Mijn cyclus is normaal 28 dagen. 7 december moest ik ongesteld worden. Alleen ben ik het nogsteeds niet. Heb net een test gedaan voor het eerst maar die is negatief. Met de 2e ochtendurine. Wel heb ik last van een opgezette buik en hele lichte geen pijnlijke krampjes. Ik eet ineens veel en moet vaker naar de wc. Mijn onderbuik voelt wat harder aan dan normaal. Ik ben eerder dit jaar ook gestopt met de pil en elke keer niet zwanger! Zo een 6 maanden lang... dus gaf ik het op... maar we willen dolgraag een familieuitbreiding! Kan iemand mij hierbij helpen?? 
 
xxxx Lejla
 
Terug
Bovenaan