Test dag erna licht positief?!

<p>Zijn er meer mensen vaarvan de test van de action de volgende dag licht positief is? Of is dit een indrooglijn?</p><p>ik vind t wel bijzonder want ik heb meerdere testen gedaan van de action die niet erna positief waren.?</p><p> </p><p> </p>

Is het lijntje grijs of roze? Is het grijs dan is het een indrooglijn. Roze kan licht positief zijn gewoon nog eens testen. Ik heb beide wel eens gehad ?

Jij hebt toch laatst 3 weken lang bloedverlies gehad? Dan zou je nu in theorie toch helemaal niet zwanger kunnen zijn? Hoe dan ook.... je test is sowieso niet meer geldig. Nog een testje doen zou ik zeggen. De streep ziet er grijs uit, dus ik gok een indroogstreep.

Ik heb vandaag precies dezelfde test gedaan met hetzelfde resultaat. 3 dagen voor NOD. Ik had hem al in de prullenbak gegooid van jammer, hij is negatief. Maar mijn man zag een licht roze streepje en begon te googlen, word dit dan toch beschouwd als zwanger?

heb jij al meer duidelijkheid?

Ik zou de tests van de kruidvat aanraden die 2 voor 5 euro die zijn niet duur en erg goed. Reageert ook al voor je nod. Hoor hier.veel positieve verhalen over. 

Ik heb precies zelfde. Gister een action test gedaan geen ochtend urine, vandaag (na 19uurtjes) zag ik ineens een streepje. Morgen is nod en heb vandaag die van kruidvat gehaald 2v5, maar twijfel of ik daar een streepje zie. Heeeel erg in de verte zie ik een licht streepje, maar twijfel aan mezelf of ie er wel echt zit want ik bloede ineens 3 dagen voor nod helder rood zonder krampen. Morgen doe ik nog een testje van de action, want lijkt me sterk dat het echt positief is. 

Terug
Bovenaan