Test dag erna licht positief?!

Als de testen pas ver na afleestijd een streepje geven kan je ze het beste beschouwen als negatief. Ik test met k2v5 en die geven bij mij bijna altijd indrooglijntjes, action heb ik geen ervaring mee. 
Het zou kunnen dat je wel zwanger bent en eigenlijk nog te vroeg bent om nog te testen. Maar daar kom je alleen achter door te wachten en later nog een testje te doen (na 2 dagen verdubbelt het HCG). Deze testen kan je dus beter als negatief beschouwen tot je wel binnen de afleestijd een 2e streepje ziet. 

Die van kruidvat 2v5 was wel binnen de afleestijd.
Maar morgen is mijn nod wellicht dat ik dan een testje doe of juist wacht tot maandag als mijn menstruatie niet doorbreekt.

De test die ik vandaag heb gedaan van de kruidvat 2v5 heb ik binnen de afleestijd afgelezen. Alleen die van gister was buiten de afleestijd.
Mocht mijn menstruatie niet goed doorkomen dan waag ik morgen of maandag nog een test. Maar betwijfel of het nodig is. Kan je zwanger zijn als je vlak vooe nod bloed verlies hebt gehad? 

Die kruidvattesten hebben echt wel geen indrooglijn hoor... en zeker niet als die roze zou zijn. Heb er hier waarschijnlijk 20 ofzo versleten in een paar maanden en nooit of nimmer een indrooglijn gehad. Soms dacht ik ook van "zie ik daar nu in de verte iets?" en ik had altijd gelijk... Hoe vaag het ook was, ik zag het echt wel staan terwijl anderen niets zagen. Maar beide keren zwanger :).
Ik zou niet morgen, maar overmorgen een nieuwe test wagen! Om zeker te zijn had ik ook nog eens een life-test gedaan en die vond ik ook wel duidelijk!

Hi vio heb je ook ervaring met de action testen? Ik heb zelf meerdere action early testen geprobeerd (en nog maar eerste ronde?) ook tegen het licht gehouden, nooit een indrooglijn gezien. Dit is de eerste 'normale' action test, ik weet dus niet of daar wel indrooglijn is. Iemand anders ervaring mee? 
Als ik me kan inhouden ga ik maandag pas testen. Maar dat zal wel niet....

Sorry Noorr, had over jouw post heen gelezen en reageerde eigenlijk op degene die het topic opende. Als je binnen de afleestijd een heel licht 2e streepje krijgt, is een streep een streep :) Dus vast voorzichtig gefeliciteerd! Wel nog spannend voor je nod (ook al zit je heel dichtbij) dus ik duim mee voor een oplopende test!
En Vio ik heb dus wel al een heleboel indrooglijntjes gehad hoor met k2v5. Allemaal buiten de afleestijd en ook niet roze (maar anders zijn het dus ook geen indrooglijntjes ;)). 

Terug
Bovenaan