ik heb een test gedaan en bleek dat ik niet zwanger was na een paar minuten en toen heb ik hem weggegooid en de volgende dag kreeg ik een ingeving dat ik die test uit de prullenbak moets vissen en wat blijkt de test is positief een heel dun lijntje maar het is toch een lijntje!
WIE KENT DIT EN WAS DE TEST TOCH POSITIEF OF NIET!!
moet straks naar de dokter ben zo benieuwd en zenuwachtig het was eigenlijk niet gepland ik wou er geen kinderen meer bij heb 1 zoon van bijn 3,5 jaar en ik heb zwangerschapsvergiftiging gehad dus ik hafd zoiets mooi bij 1 laten heb net alles verkocht en nu komt dit dus heel onverwachts maar zal er stiekem toch heel blij mee zijn omdat mijn hart het graag wilde maar mijn hoofd het niet meer aan durfde ik ben aan de pil en al maar goed dan is het mij gewoon zo gegund! godswil!
ik hoop van julli te horen!!
groeten een onzekere mama
WIE KENT DIT EN WAS DE TEST TOCH POSITIEF OF NIET!!
moet straks naar de dokter ben zo benieuwd en zenuwachtig het was eigenlijk niet gepland ik wou er geen kinderen meer bij heb 1 zoon van bijn 3,5 jaar en ik heb zwangerschapsvergiftiging gehad dus ik hafd zoiets mooi bij 1 laten heb net alles verkocht en nu komt dit dus heel onverwachts maar zal er stiekem toch heel blij mee zijn omdat mijn hart het graag wilde maar mijn hoofd het niet meer aan durfde ik ben aan de pil en al maar goed dan is het mij gewoon zo gegund! godswil!
ik hoop van julli te horen!!
groeten een onzekere mama