test eerst negatief volgende dag positief dezelfde test kan dat????

ik heb een test gedaan en bleek dat ik niet zwanger was na een paar minuten en toen heb ik hem weggegooid en de volgende dag kreeg ik een ingeving dat ik die test uit de prullenbak moets vissen en wat blijkt de test is positief een heel dun lijntje maar het is toch een lijntje!
WIE KENT DIT EN WAS DE TEST TOCH POSITIEF OF NIET!!
moet straks naar de dokter ben zo benieuwd en zenuwachtig het was eigenlijk niet gepland ik wou er geen kinderen meer bij heb 1 zoon van bijn 3,5 jaar en ik heb zwangerschapsvergiftiging gehad dus ik hafd zoiets mooi bij 1 laten heb net alles verkocht en nu komt dit dus heel onverwachts maar zal er stiekem toch heel blij mee zijn omdat mijn hart het graag wilde maar mijn hoofd het niet meer aan durfde ik ben aan de pil en al maar goed dan is het mij gewoon zo gegund! godswil!

ik hoop van julli te horen!!

groeten een onzekere mama
 
hallo,

in de beschrijving staat dat je na een paar minuten de uitslag kunt zien,maar dat de test na een bepaalde tijd niet meer betrouwbaar is!
Je mag geloof ik max.10 minuten na de tset nog kijken,maar alles wat je daarna krijgt te zien klopt vaak niet.
Ik heb dit wel vaker gehoord,maar achteraf bleken ze toch niet zwanger te zijn!
Maar het kan natuurlijk wel,veel succes bij de dokter,hou je ons op de hoogte?

liefs Caro
 
Bij mij was het wel zo. Ik had de test ook weggelegd en ben toen weer in bed gaan liggen. maar toen ik later in de badkamer kwam was er toch een streepje te zien. Ik had ook echt het gevoel dat ik zwanger was en vond het ook raar dat de test eerst negatief aangaf. Een paar dagen later heb ik toen maar opnieuw een test gedaan en die gaf gelijk positief aan. Inmiddels ben ik al bijna 39 weken zwanger. Heel veel succes bij de huisarts.

Liefs Maria
 
hallo

nou ben bij de dokter geweest een test gedaan en die was negatief maar de assistente laat hem voor de zekerheid nog even liggen voor me!
ben wel een beetje teleurgesteld al was het niet gepland!
ze vond het ook raar en ik moet mijn menstruatie afwachten en als ik die heb en ben het bijna niet dan moet ik weet testen!
dus afwachten nog nog niet echt veel zekerheid wel dan!
bedankt voor het andwoorden de 2de beurde me op alleen het eerste stukje niet dat het waarschijnlijk toch bedrog is
hoelang heeft jou test gelegen voor je weer ging kijken?
groetjes
een onzekere mama
 
kennen nog meer   vrouwen dit en was je wel of niet zwanger ik heb een test bij de huisarts gedaan en was negatief maar ben wel erg misselijk steeds en had gister hele zere borsten en ik ben heel moe is dit nu puur toeval of kan ik wel eens zwanger zijn maar heel in het begin!!

ik zou graag van jullie horen alvast bedankt!

een mama
 
In de gebruiksaanwijzing van de meeste zwangerschapstesten staat dat je de test na 10 minuten moet weggooien; daarna is de test namelijk niet meer betrouwbaar. Het zou kunnen zijn dat je nog zo weinig zwangerschapshormoon in je urine hebt dat het pas na een hele tijd inwerken verkleurde.

De beste remedie is een paar dagen wachten, en dan met een nieuwe test proberen. Goed de gebruiksaanwijzing lezen, hoor!
 
Lieve mama van Devran...

Ook ik kan een st ukje van jou verhaal herkennen. Al bijna direct nadat ik zwanger was, had ik last van zere borsten...ook voelde ik dat er in mijn buik iets anders was dan normaal. (als je over een drempel fietste was dat wat pijnlijk alsof je een steen in je maag had of zo...) Maar jammer genoeg gaf ook bij mij de test negatief aan...Ik kon de test niet geloven en deed de volgende dag nog een test die natuurlijk ook negatief bleek...maar uiteindelijk bleken de tests gewoon allemaal te vroeg en was ik wel degelijk zwanger. Probleem is alleen dat de test pas werkt vanaf de eerste niet ongesteld dag.
Ik weet dus hoe vreselijk het wachten is en hoe lang iedere dag dan duurt. Bij mij bleek dus dat ik wel degelijk zwanger was. Je gevoel houd je niet zomaar voor de gek.
Tuurlijk kan het ook bij jou niet zo blijken te zijn, maar hetgeen jou lichaam aangeeft is wat mij betrefd een hoopvolle indicatie. Ik duim in elk geval voor je dat jij toch gelijk gaat hebben.

Heel veel succes (hopelijk hoef je niet meer zo lang te wachten...) laat je weten hoe het afloopt?

Liefs, Renaat
 
Hoi,

Ik wil je geen hoop geven, maar ik heb het volgende meegemaakt. Na ruim een week over tijd te zijn, bleven alle thuistesten negatief. Ook de test bij de huisarts was negatief. Een bloedtest wees uiteindelijk uit dat ik toch zwanger was. Bij twee weken over tijd kreeg ik toen een echo bij de gyneacoloog en daar was geen vruchtje op te zien en de zwangerschapstest die ik daar deed was negatief. Een paar dagen later weer een bloedtest gehad. Ik bleek nog steeds zwanger volgens de bloedtest en toen er daarna een echo werd gemaakt was er ineens wel een vruchtje te zien.

Moraal van het verhaal, heb geduld, soms moet je  meer over tijd zijn dan twee weken! Achteraf denk ik dat ik die maand waarschijnlijk pas in de 4e week van mijn cyclus, die normaal 28-30 dagen is, mijn eisprong heb  gehad. Dus een hele late bevruchting!

Groet en succes!
 
Terug
Bovenaan