test eerst negatief volgende dag positief dezelfde test kan dat????

hallo dames,

bedankt voor het andwoorden allemaal ik zie dus dat het wel kan
het werd ook al bevestigd door een kraamhulp die bij mijn tante is
maar ik ben aan de pil en heb nog 4 dagen en dan weer een stop week ben hem de vorige maand wel 2 vergeten de laatste 2 ben toen maar eerder gestopt maar kan het daar ook doorkomen dat ik misschien toch wel zwanger ben het was eigenlijk niet gepland we hadden besloten het bij 1 te laten maar mijn man en ik vinden het nu toch eigenlijk best mooi en we hopen eigenlijk dat het wel zo is!

mijn klachten zijn een beetje afgenomen de zere borsten worden minder en ik had heel erg het was net of ik een bal in mijn buik had alsik wou zitten leek net of iets me buik weer naar buitendrukte dat heb ik heel af en toe nog zoals gisteravond ben nu net uit bed dus weet niet voor vandaag maar wel ben ik met vlagen nog misselijk en als ik dan alles met elkaar optel en de laatste 2 pillen vergeten ga ik er toch een beetje van uit dat het een zwangerschap is!!

ben bij de dokter geweest en daar was de test negatief maar nu bevestigde de kraamhulp dat het kan zijn dat ik zo in het begin ben dat daarom de test langer nodig heeft gehad en de andere ook weer negatief uitsloeg! dus moet mijn menstruatie afwachten van de dokter en dan kijken hoe die is ik ben het nomaal best slim en al shet nu een beetje is moet ik weet testen!

maar moet ik dan testen als ik ogesteld ben of erna?   kijk als je de pil slikt word je wel gewoon ongesteld zegt de assistente maar het kan we minder zijn dus misschien dat jullie mij hier nog andwoord op kunnen geven verder heb je me goed geholpen allemaal krijg er wel meer hoop van misschien dat dat ook niet goed is kan straks wel een tegenvaller zijn he maar dan zien we het dan wel ik zou wel blij zijn dat ik straks weeer kan testen en dan eens zekerheid heb! want iok ben op dieet en ik kom maar aan en ik vind het maar raar allemaal!
we zullen zien!

bedankt allemaal en hoop dat ik nog wat reacties krijg!
groeten mama van devran
 
Hai, hai,
Heb een test gedaan 2 dgn na geslachtgemeenschap, ivm dat ik de volgende dag een beetje slijmerig roze / rood bloed zag...niet veel en zo weer weg, maar ben net een week ongesteld geweest, en zocht t op en las dat dit innestelingsbloed zou kunnen zijn...maar de test was negatief..nu las ik dat t nog wat vroeg zou kunnen zijn om t hcg te zien...is dit zo? Heel erg welkom ! Maar nu nog even niet eigelijk...maar ja is t zo dan is t zo.
Ga sws las ik dat je dan de test weer moet doen bij de volgende menstruatie, mocht die uitblijven, maar las net weer na ook een paar dgn opnieuw testen...wat is wijsheid? 
Gr, een twinmom.
 
@twinmom je kunt nooit 2 dagen na seks al positief testen op een zwangerschap. Mocht je dan al net toevallig je eisprong hebben gehad zou je op zijn vroegst na 2 weken positief kunnen testen
 
Vanmorgen een early clearblue test gedaan, zondag is mijn NOD. In eerste instantie negatief maar later zag ik toch een mega licht streepje. symptomen zijn er wel, opgeblazen gevoel, gevoelige borsten etc. Nog maar even wachten en van de week nog is testen, of wachten op mijn NOD. Dat wachten is alleen zenuwslopend
 
Terug
Bovenaan