Test gedaan en .......... heb jullie hulp nodig

Ik gebruik ook de gewone van CB met het + en - ding niet die digitale

Nou ik zit dus in hetzelfde schuitje! Heb gisteravond een Kruidvat test gedaan en er verscheen buiten de controlestreep een vaag lichtblauw streepje!
Aantal reacties op mijn vraag gehad en de een zegt: een streep is een streep hoe licht ook en de ander zegt weer dat de ervaring met de Kruidvat testen leert dat er wel vaker streepje verschijnt terwijl je nog niet zwanger bent!
Kon vandaag natuurlijk weer niet wachten en heb vanmorgen weer 1 gedaan van Kruidvat en streepje is nog steeds licht. Als je hem nu tegen het licht houdt blijft het streepje zichtbaar en ook als ik hem gewoon voor me neerleg blijft het een lichtblauw vaag streepje!! Kruidvat is dus niet zo heel erg duidelijk.....hellup!!

Vreselijk he die onzekerheid... Ik ben ook van mening dat een streep een streek is dat zie je wel bij Gonny....??? Wanneer is je NOD?
Die van mij was gisteren... Nu wel al heel de dag beetje vage ongi klachten, gister ook wezen sporten en daarna  3 uur op de bank geslapen... haha dus kan allemaal van alles zijn dat maakt je ook zo gruwelijk onzeker. Vanavond maar is met mijn mannetje spelen... misschien dat eea dan op gang komt... komt er niks dan morgenvroeg een tweede testje erachteraan gooien... Misschien ook een tip voor jou??

Hoi Miranda,

Ik ben inmiddels 8 weken zwanger en had net als jij een heel vaag streepje.
De eerste week na mijn NOD gaf hij iedere keer negatief aan en na 9 dagen pas een heel vaag streepje.
Ik ben toen naar de HA gegaan en ook daar een vage streep maar volgens de assistente was ik toch echt zwanger.
En dat is ook wel logisch want de eerste week was er helemaal niks tezien zelfs niks vaags.
Sommige vrouwen maken het hormoon pas veel later aan.
Het maakt volgens mij niet uit welke test je hebt alleen die digitaletesten ken ik niet.
Bij mij was pas na 2 weken een duidelijke streep te zien.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt ik was of ben namelijk ook heel onzeker.

Heel veel succes!!!

Groetjes Francis

Hoi Miranda,

Bij de digitale zw testen van CB, mag je alleen naar het venster kijken. Staat ook in de bijsluiter of op de internetsite van CB, ik heb het bij 1 van die 2 gelezen. Die streepjes kun je dus niks aan aflezen...

Liefs Lientje

Dat is wel een goeie tip haha! Heb vandaag alleen late dienst en mijn vriend vroeg dus klussen gaat vandaag niet lukken!! En morgen issie jarig dus hele huis vol viste dus wordt pas morgennacht!! Zou wel een leuk verjaardagscadeau voor hem zijn zeg!
Mijn NOD is  onbekend omdat mijn ei vorige maand is blijven hangen waardoor ik geen eisprong had. Dus werd pas ongi na 45 dagen ofzo. Ben al 8 rondes bezig en gemiddeld wordt ik na 34 dagen ongi. Langste was 36 dagen. Zit vandaag op dag 35 en heb nog geen tekeken van onig worden (heb normaal ontzettend pijnlijke tepels paar dagen vantevoren). Heb met vriendin overlegd die ook zwanger probeert te worden en zij had ook een lichte streep van Kruidvat tot 2 keer toe. CB gaf wel gelijk positief....
Ik ga straks nog een hoop inslaan,morgenochtend met ochtendurine weer testen (kan het toch niet laten) en zaterdagochtend ook. Dan zondagochtend om het zeker te weten met de digitale van CB. Als het dan nog nega is dan weer ik het zeker en gaan we vol goede moed door met de volgende ronde!!
Maar het is een feit: ik heb een licht blauw streepje en dat verbeeld ik me echt niet!!
Duim duim duim ook voor jou hoor!!!

Teetje wat een cyclus ik mag me "gelukkig" prijzen (als het nu dus 29 dagen is) met een cyclus van 28/29 dagen. Wij zitten ook pas in ronde 2/3 hou het even op twee want dec heb ik niet echt goed bijgehouden moet ik zeggen. Door alle sinterklaas en kerst trubbels. Ik wil het wel heel graag weten morgen is het namelijk carnaval. Kom uit het zuiden dus niet drinken op zo'n dag komt heeeeeel vreemd over en zeker in mijn omgeving. Maar om nu te drinken met een klein wondertje in mijn buik dat doe ik echt niet. Ik hoop daarom echt dat ik morgen posi test of ongesteld word maar niet dit... vreselijk! Ik  voor je. heeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel. Hou je me een beetje op de hoogte. Ik doe morgenochtend de test dus zal daarna iets laten weten.

Gr Miranda

Ik ga het je zeker laten weten! Niet drinken valt idd een beetje op maar kan ook met de smoes: voel me een beetje ziekig ofzo! Maar mocht je een paar borrels drinken terwijl je net zwanger bent kan volgens mij niet zo heel erg veel kwaad maar kan me voorstellen dat je dat dan echt niet wil. Hoeveel vrouwen weten niet eens dat ze zwanger zijn de eerste weken en doen gewoon alles wat eigenlijk niet zo heel goed is? Maar dat is natuurlijk ieder voor zich en ik zou het zelf ook niet willen. Blijven testen dus!
Morgenochtend ga ik ook weer testen....ik duim voor ons allebei!!!!!!!!!
Heel veel succes !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Liefs Renske

Terug
Bovenaan