TEST GEDAAN OP DAG 27.... NEGATIEF NATUURLIJK!!

Hoi,

Ik had voor deze maand 10 ovulatietesten en 2 zwangerschapstesten in huis, het is net als met mensen die roken. (ik heb nog nooit gerookt...) maar wanneer ik ze in huis heb kan ik er dus niet vanaf blijven.
De ovulatietest op dag 17 zag er aardig postief uit dus dan zou ik een eisprong hebben gehad op dag 18/19. Na de bevruchting duurt het ca. 7 dagen voordat het HCG gaat toenemen, hoe kom ik er dan bij om op dag 27 al te testen??
Het was natuurlijk super geweest wanneer er toch een vaag streepje was veschenen. Ook had ik nog veel te veel water gedronken dus de concentratie zou zo wie zo beneden peil zijn.. zucht.
Heb ook al 4 dagen af en toe last van ongi-pijn dus het lijkt nog duidelijk ook. Probeer toch hoop te houden dat het 'innestelingspijn' is.
Goed, afwachten maar nog een aantal daagjes. Mijn cyclus vanrieert van 28-32 dagen. De laatste keer 30...

Groetjes Ineke.

Zo verstandig als een mens kan zijn, zo dom kan je soms doen hè? Maar zo begrijpelijk, je wil zo graag hè? Probeer die laatste test nou even te bewaren voor over een week. ik duim voor je op een supergoed resultaat!

Veel liefs

Hoi Ineke

Ik zit nu met mn neus te typen want ik ben kei hard voor je aan het duimen. Pleeaaaese laat het zo zijn!!!!!!!!!!!
We willen zo graag met je mee genieten hahahaha en al je 'fijne' zwangerschapskwaaltjes meebeleven want ik vind dat je nu toch echt wel es aan de beurt bent hoor!! Oh, en mag ik dan na jou?? hihi
sterkte meid, en blijf positief he? Jij beurt mij altijd op dus mag ik jou ook opbeuren ok?
liefs Costa

Hai costa,

Wat fijn dat je zoveel voor me over hebt zeg! Met je neus typen nog wel, errug knap van je!! Hier nog niet echt nieuws. Heb een wat branderig gevoel en daarmee begint het vaak...net weer een tampontest gedaan maar alleen wat groenig slijm. Dit is ook weer iets nieuws en heb ik de afgelopen twee maanden vooral voor mijn menstruatie!!! Maar goed, probeer hoop te houden totdat het overduidelijk rood bloed is. Toch vrees ik weer dat het niet gelukt is.
Ik heb nog 1 test in huis.... voor dag 34 ofzo. (zal waarschijnlijk morgen/overmorgen wel ongi worden.) de laatste keren was mijn cyclus dus: 33, 28, 29, 32 en 30. Dus het zal wel weer rond de dag 30 worden.
natuurlijk mag jij na mij aan de beurt komen, maar ook wel voor mij hoor. De hele wereld gaat toch voor mij aan. (pfff.....geintje, even een kreet vanuit zelfmedelijden..).
Zal je op de hoogte houden hoor!! Jij bent alweer bijna ongi-af zeker?

Liefs Ineke

Hey meid!
Nou, das lekker dan, je begint al net zo te denken als ik. Heb het idee dat iedereen het uiteindelijk wel lukt behalve bij mij. Had laatst me mams aan de telefoon die melde dat de vrouw van mijn neef zwanger is dus ik zeg; '' ach ja, iedereen toch? behalve ik!!!'.
Pfff wordt ook wel es moe van mezelf haha. Enne...die ene test, stop je vingers in je oren want ik weet heel goed dat hij naar je schreeuwt hoor, weet er alles van. En je voelt dat moment dichterbij komen dat je het niet kan laten en je hart gaat steeds sneller en sneller totdat je half struikelend naar die rottest rent, hem als een bezetene uitpakt om vervolgens depressief tegen  één rotstreepje aan te kijken. Natuurlijk probeer je die ander er keihard bij te kijken maar meestal geef ik het op na 15 minuten
Sja, en dan denk je; wéér een maand wachten.....
Maar!!!!! jaja, er komt een maar.....
Ook JIJ krijgt op een dag een super mega mooie fantastische 2 dikke strepen positieve test in je trillende handen!!!  

Ik ben momenteel erg aan het rommelen. Iets met mn darmen ofzo. Ik kreeg 4 dagen na mn ei erge diarree en was misselijk. Misselijkheid na 2 dagen over maar het rommelen in mn darmen bleef. Maandagochtende ongi, gistermiddag werd het al veel donkerder dus het einde was in zicht dacht ik. Maar als ik savonds gegeten heb, krijg ik vreselijke kramp sinds 3 dagen, heb vervolgens weer dunne en vanavond (vandaag geen lekkage gehad) had ik weer bruin aan mn papiertje, en nee, het was echt niet van de dunne hahahahaha.
Dus heel vreemd allemaal. Als het zo blijft moet ik misschien maar es mn darmen laten onderzoeken ofzo.

Nou meid, keep your head up high, look at the sky and try to smile

veel liefs Costa

He Costa,
Ik weet zeker dat ik erger ben dan jou!!! Ik heb namelijk wel es met mijn hoofd in de prullenbak gehangen te graaien in de koffiefilters, eierdoppen, groenteresten, kattevoer, rijst etc. etc. om toch die test nog 1x op te speuren of er toch niet alsnog een vergissing was gemaakt en er nu wel een 2e streep was verschenen.....

Ik zou nog maar even afwachten wat die darmen van je gaan doen hoor, een darmonderzoek is het laatste wat je wilt lijkt me!!! Lijkt me nog erger dan weer ongi worden..nou, eigenlijk toch niet misschien. Wil ook wel een darmonderzoek wanneer ik daarna zwanger wordt!
Heb je misschien teveel chocola gegeten ofzo, of niet genoeg?? (ik neem je wel serieus hoor!).

Tot later maar weer.
Liefs Ineke

Mmmm zozo, dus jij denkt dat je erger bent dan mij?????
Nou ik kan ook nog wel wat ff uit de doeken doen maarja dan ben ik ben mijn goede(?) imago kwijt hier
Met mijn hoofd tussen de groente resten, kattevoer en rijst is nog niks vergeleken bij wat ik presteer. Ha!!
Nee hoor het kan nog veeeeeeel erger. Maar eehhh ik heb je email adres dus dát vertel ik je nog wel..........

liefs Costa

Hoi vreselijke meiden(ben even kwijt wie nou het ergste was),

wel flauw hoor Costa, zit ik net te genieten van hoe erg mensen kunnen zijn en dan verklap je het niet!
Dan heeft Ineke lekker van je gewonnen deze wedstrijd!
Hier valt weinig te neuroten, kan me de laatste keer niet eens meer herinneren, dus zwangerschapstesten hebben dan geen zin. En toch.... heb al een paar dagen een raar gevoel onderin mijn buik en begin dan tegen beter weten in te twijfelen, misschien was ik stiekem toch niet ongesteld? Maar ach, sinds 2 dagen heeft mijn vriend het ook, dus het zal een virus wel zijn.
Dat van jou, Costa, zal wel net zoiets zijn, was het weekend in Brabant en daar heerst het schijnbaar, hebben wij het mee naar het midden van het land genomen.
Nou succes met alle ongiklachten en Ineke juist met de nietongiklachten, ik duik lekker onder de hete douche, en op de bank, want iksnotter en nies me gek, mijn hoofd barst strakkies. Dat krijg je als je 2 weken tussen 2 snotterende mannen leeft, maar zij zijn er nu vanaf.

Terug
Bovenaan