Hoi snotteraars!!!! Ik wacht nog steeds op een mailtje. Had wel een mailtje dat ik de kruidvatbabydoos op kan halen. hahahaha....heb hem maar doorgestuurd naar mijn collega die een twee-ling(!!!) krijgt.
Wanneer het zover is hoef ik geen kruidvatdoos! Ga me dan helemaal suf kopen in leuke spulletjes! De spaarrekening wordt lekker elke maand hoger op deze manier, wel slim van ons kindje om op zich te laten wachten! Alhoewel, zo'n neurotische moeder is natuurlijk ook niet alles!!
De rode duivels zijn hier nog niet verschenen maar ik vrees echt dat ze weer in aantocht zijn, de ellendelingen. Heb een wat branderig gevoel en dat was de laatste 2 x ook het geval voor mijn ongi aan. Tampon-testen blijven negatief. Heb weer iets ergs gedaan, was vanavond bij mijn ouders even eten en ik had opeens de drang om een tampon-test te doen, had er natuurlijk geen meer bij me. Heb ik de LAATSTE...van mijn moeder gepakt. (giechel!). Ze had nog wel maandverband hoor dus.
De test was negatief!
Nu, beterschap dames, ik hoop dat ik straks enorm misselijk wordt!
To be continued.
P.s. fijn om lekker even zo te kletsen, maakt het allemaal toch weer makkelijker!!
Thanks, lotgenootjes.