Test KV 2vr5 versus testen Action

<p>Hey allemaal,</p><p>Welke test raden jullie aan de KV 2voor5 of de gewone van action? Ik ben namelijk momenteel 5 dagen overtijd en mijn testen van action blijven negatief. Heb nog wel 1 test van KV liggen. Kan er geen gaan bijhalen want ze zijn momenteel niet leverbaar. </p><p>Weet niet goed wat doen nu en zou dus graag jullie ervaringen horen.</p>
 
Hi Nroxy, op zich zou elke test na de NOD een positief resultaat moet geven bij zwangerschap. Heb je een hele regelmatige cyclus of kan het ook zijn dat je NOD nog moet komen misschien? Anders de Kruidvattest bewaren voor morgenochtend? Succes!
 
Hey Rosiee, 
Ik heb geen regelmatige cyclus. Mijn langste was 30 dagen en is 1x voorgevallen. 
Heb 9/10 te horen gekregen dat ik een cyste had van 5cm op mijn eierstok daar neem ik nu al sinds die tijd medicatie voor 2de week van december moet ik op controle. Vorige maand gewone cyclus van 29 dagen. Mijn onregelmatigheid is dus meestal korter. Tot zelfs 3x ongesteld in de maand september. 
Ik voel zelf niets van ooh ik word ongesteld. Enkel last van rommelende darmen en brandend maagzuur. 
 
[quote quote=10138499]Tsja, die van de kruidvat zijn best gevoelig en betrouwbaar. Geen ervaring met action testen. Maar als ik me niet vergis zit jij ook nog met een cyste en medicatie daarvoor? Ik zou om de 3-4 dagen testen, je moet het hcg wel de kans geven om op te lopen als je wel zwanger bent. Sommige vrouwen testen pas meerdere dagen na NOD positief, ligt een beetje aan hoe snel je hcg aanmaakt, wanneer je ovulatie was en hoe lang de innesteling duurde. Kortom, het kan nog wel. En zelfs als je vandaag een test doet, dan heb je minstens 3-4 dagen de tijd om alsnog een nieuwe test te gaan halen.[/quote]
Ja klopt, nog een week en zou op controle mogen ... Dan weet ik zeker of de cyste weg is. Heb er wel geen pijn meer aan gehad sinds 2 weken. Heb wel nog nooit zo'n lange cyclus gehad. 
 
[quote quote=10138503] Ja klopt, nog een week en zou op controle mogen … Dan weet ik zeker of de cyste weg is. Heb er wel geen pijn meer aan gehad sinds 2 weken. Heb wel nog nooit zo’n lange cyclus gehad.[/quote]
Ik weet niet hoe zo'n controle gaat, maar dat is waarschijnlijk bij de gynaecoloog? Die kan in ieder geval ook zien of je zwanger bent. Verder zou ik ook om de drie dagen testen, omdat hcg elke 48 tot 72 uur verdubbelt, elke dag testen heeft niet zoveel zin. Overigens heb ik wel positieve ervaring met de Kruidvat 2voor5 testen, daarmee testte ik twee dagen voor mijn NOD positief en op dezelfde dag testte ik met de Action Early nog negatief.
 
Ja is inderdaad bij de gyneacoloog. Zal dan nu maar even afwachten tot na het weekend en dan doe ik misschien nog eens een test en dan doe ik de 2voor5. 
 
[quote quote=10138702]Ja is inderdaad bij de gyneacoloog. Zal dan nu maar even afwachten tot na het weekend en dan doe ik misschien nog eens een test en dan doe ik de 2voor5.[/quote]
Hi Nroxy, hoe is het er nu mee? Ben benieuwd of je al iets weet
 
Terug
Bovenaan