Test KV 2vr5 versus testen Action

Kort antwoord zijn beide goed... ik heb met beide positief getest en beide negatief toen het weer negatief was. Dus welke je zelf wilt
 
Hey, heb nog altijd niet getest en ben ook nog altijd niet ongesteld geworden. Heb wel een mail gestuurd naar de gynaecoloog om te vragen of het met mijn cyste kon te maken hebben. Blijkbaar kan het misschien de medicatie zijn. Volgende week woensdag terug op controle 
 
ik moest eerst 6weken de pilletjes nemen voor ik op controle mocht gaan voor te kijken of de cyste weg is dus dat is nog net deze week pilletjes nemen en ben pas woensdag vrij. De avondafspraken zaten al vol ... Buiten dat ik nog altijd rommelende darmen heb en nog elke dag moet gaan ( niet normaal als je pds hebt waarbij je normaal 1x op de week gaat. 
Voel me ook terug iets dikker worden en moet super veel plassen. 
Word wel beetje gek van de onzekerheid. 
 
Ik denk als je nu nog steeds negatief is je niet zwanger bent. Dan zou je inmiddels 11 dagen overtijd zijn. Dan verwacht ik wel dat er een test positief was uitgevallen. Misschien dat toch die cyste meer verwarring schopt in je hormoonhuishouding dan je denkt... maar wat zal het een mooie verrassing zijn dan als je op controle komt ? ik hoop dat je gauw duidelijkheid hebt! 
 
[quote quote=10140762]
Ik denk als je nu nog steeds negatief is je niet zwanger bent. Dan zou je inmiddels 11 dagen overtijd zijn. Dan verwacht ik wel dat er een test positief was uitgevallen. Misschien dat toch die cyste meer verwarring schopt in je hormoonhuishouding dan je denkt… maar wat zal het een mooie verrassing zijn dan als je op controle komt ik hoop dat je gauw duidelijkheid hebt!
[/quote]
Heb nog geen test gedaan enkel 1 in het begin maar sinds dien geen meer. Toen was ik 2 dagen denk ik overtijd. Dus we zien wel weer ?
 
Terug
Bovenaan