Test negatief, geen ongi

A

Anoniem

Guest
Wie heeft hier ervaring mee?

Ik ben nu in ronde 10 voor ons 1e kindje en menstrueer heel regelmatig. De laatste 4 maanden was het steeds 27 dagen. Mijn NOD was gisteren. Nu heb ik gisteren getest omdat ik niet ongi was en erg blij.

Ik las later dat je pas kan testen een dag vanaf een dag na je NOD, dus vandaag heb ik ook een test gedaan nu van Clear Blue: weer negatief.

Ik voel me nu de laatste week erg moe. Ik had vorige week (na mijn eisprong) ook flinke steken gedurende een heel weekeinde in mijn onderbuik en voel me gewoon anders dan anders.

Ik hoop natuurlijk zwanger te zijn maar ik durf niet te hopen vanwege die negatieve testen...

Ik heb wel in het begin van mijn cyclus (okt/nov) op dag 28 en dag 29 NOD gehad?

Ben ik nu gewoon te vroeg met testen? Zou ik zwanger kunnen zijn? Of moet ik maar afwachten tot de RD 's komen...

Wie heeft er ervaringen?? (hopelijk positieve..)

Hoi,

Het kan zijn dat je lichaam nog niet genoeg HCG hormoon heeft aangemaakt. Soms komt dit wat later. Je zou over een paar dagen nog eens kunnen testen. Dat komt vaker voor.

Of inderdaad loopt je cyclus om wat voor een reden iets anders als anders. Ik denk dat je dus nog eventje geduld meot hebben voordat je het zeker weet. Het kan alle kanten nog op.

Succes!! Ik hoop voor je dat het wel raak is.

xx mvj

he wannebemum

GEK WORDT JE ERVAN he meid

moet zeggen meestal geven ze wel duidelijk aan op de dag dat je je NOD moet krijgen kan je testen!!!!
maar inderdaad in sommige gevallen (ik heb het ook mee gemaakt)
bij me dochter 7 jaar geleden deed ik pas na een week een test (omdat ik in het buitenland op vakantie was) dus toen ik terugkwam deed ik een test negatief van pretictor en een dag later ofzo van cleableu omdat me moeder vondt dat ik er anders uit zag nog een test en ja super zwanger dus ligt echt aan het HCG hormoon hoor dus rustig aan wie weet zo laan die rdtjes wegblijven nog geen man overboord HIHI!!!
maar je wordt echt gek van ik moet nu nog tot dinsdag wachten en heb nog geen zwangerschapkwaatje en dat maak me zo onzeker ik kan nu al niet meer wachten dus ik begrijp je helemaal.

nou meid suc6 sterkte liefs jen

Hoi wannabee,

Als ik jou was zou ik de goedkope zwangerschapstest van kruidvat gebruiken. Die geeft al snel een positief resultaat. Ik had het namelijk ook, met clear blue zei hij niet zwanger en met die van de kruidvat twee duidelijke strepen. En ik ben nu 8 weken zwanger. dus er is nog hoop!!! Ik hoop dat je hier iets mee kunt

Liefs Linda

Ha meid,

ik snap je verhaal niet helemaal. Over okt/nov en je nod. maar goed misschien dat je hier iets mee kunt. Soms hoor je dat je eisprong later was in de maand dat je zwanger werd. Dit schijnt volgens de vk vaak voor te komen, dit kunnen ze niet verklaren. Dit kan dus de oorzaak zijn dat je nog geen positieve test hebt. wacht dus nog een paar dagen en test dan met ochtendurine. Hierin zitten meer hormonen (in de nacht opgespaard). En inderdaad: ik heb ook heel positieve ervaringen met kruidvat (2 voor 5 euro). Clearblue vind ik zelf maar onduidelijk en hartstikke duur ook nog eens!

Hopelijk ben je zwanger want jullie zijn al een eindje onderweg. Wat zul je blij zijn!

Ps. het kan ook zijn dat je lichaam je gewoon voor de gek houdt. Je geest kan zich vanalles inbeelden en je kunt door de spanning ook later ongie worden, maar dat hoop ik natuurlijk niet voor je! Laat het weten!!!!!!!!!!!

Hai meiden,

Dank je wel voor jullie reacties..

Helaas mocht het voor mij niet zo zjijn. Vanmorgen had ik een bruine veeg in mijn slipje. Ik heb toch getest: negatief! Nu heb ik geen bloed bij het plassen maar wel bloed in mijn maandverband: veel   minder dan anders maar ik moet het gewoon accepteren: deze maand is niet mijn maand.

Ik heb al heel veel gehuild vanochtend.. Ik voelde me zo anders dan anders deze laatste week en kreeg eigenlijk echt hoop. Nu is het dus dubbel zuur..

Ik weet wel dat veel andere stellen veel langer bezig zijn dan wij, maar toch baal ik er echt van..

Ik probeer het van me af te zetten maar het lukt me niet zo goed als anders.. Ben ook vrij vandaag dus extra veel tijd om te denken... Sorry voor mijn negatieve geklets, zal hopelijk snel weer wat vrolijker zijn..

X

Hoi iedereen.

Nou ik had gister nog een test gedaan.. maar was negatief, dus ik en me vriend dachten misschien moet het met ochtend urine.. dus net test gedaan maar ook negatief! Ppfffffff baal behoorlijk.. ik dacht dat ik na 2 x een cyclus van 32 dagen had gehad dat ik nu wel beetje regelmaat zou hebben, maar dus niet! nu maar hopen op snel mijn ongi want dit nu alweer op een cuclus van 37 dagen!
Vandaag beetje baaldag!

xXx Wen

he hier ben ik weer!!!
ben lekker een paar daagjes op de camping geweest ben heerlijk bruin geworden!!!!
maar hier veel gemist jammer!!!!!

@wendy helaas nog geen positieve test wat is dat nou???
en ook nog geen NOD raar hoor op hoeveelste dag zit je nu????
sterkte!

@wannebemum ook voor jou zat het er niet in he meid zonde maar wie weet he deze maand weer aan de klus hihi!!!

nou ik nog ff wachten dinsdag /woensdag ongeveer hou het niet meer uit heb geen klachten alleen opgeblazen gevoel en me temp is elke dag boven de 37,3 ze zeggen dat dat wijst op zwangerschap maar hou me er maar niet aan vast want ik heb nog nooit eerder ge tempratuurt dus geen idee wat bij mij normaal is!
ik hou vol die paar daagjes jullie ook weer strekte allemaal groetjes

Terug
Bovenaan