Test negatief, geen ongi

Hoi iedereen.

@Jen: Spannend voor je!! Duim voor je meid!

Hier nog steeds geen ongi te zien! Word er gek van!! Zit nu alweer op dag 37 nu pff..
tepels nog steeds gevoelig.. nog steeds gerommel in me buik.. alleen nu heb ik dunnere afscheiding
Snap er nix meer van!

Was zo aan het hopen dat ik het regelmatiger zou zijn maja..

xXx Wen

Wat vervelend is dat hè, als je cyclus niet zo regelmatig is.
Ik had ook altijd een cyclus van zo'n 27 dagen  en vorige maand plotseling 33 dagen en deze maand zelfs 35 dagen! Dan begin je al een beetje hoop te krijgen  en is de teleurstelling des te groter. Het is ook lastig omdat je dan niet goed kunt bepalen wanneer je vruchtbare dagen zijn. Mijn man en ik gaan deze maand maar klussen alsof mijn cyclus ergens tussen de 27 en 35 dagen ligt (lange  klusperiode dus )...

hey allemaal

hier ook nog niks te bekenen!!!!

zeer spannend maar ook nog niet de bekende rd klachten maar ook nog geen tekens van dat ik denk jaa ik ben zwanger ik wordt er gek van!!!!

ik doe denk ik morgen een testje gelijk heel vroeg (als er dan nog niets te zien is he)
wat duurt deze dag dan lang he en wat zit ik vandaag veel op de wc bij alles wat ik vvoel

gelukkig ga ik vandaag weer aan het werk na 3 weekjes vakantie beetje afleiding al heb ik helemaal geen zin

Zitten er nog meer meiden in spanning af te wachten die dan suc6 duim voor jullie

En de rest veel klus plezier en op naar juni

Hoi iedereen.

@Elin: Ja ik heb al cyclussen gehad van in de 60/50/40dagen dan word je helemaal gek! En ik ga nu ook were na de 40 dagen toe.. Hoop dat het voor een goeie reden is..

@Jen: Wanneer was je NOD? spannend he!

Hier ook nog nix te zien! Alleen geen gevoelige tepels meer, dunnere afscheiding, minder opgezwolle buik en sinds gister geen krampjes enzo meer.. Iemand een iedee? ik snap er nix van..

xXx Wendy

Terug
Bovenaan