Test negatief maar menstruatie blijft uit

Heee smurfjes,,
sorry dat ik zo lang afwezig ben geweest ik wilde even heeeeel graag het van me afzetten. Hoe gaat het met je? Ik heb op het forum zitten zoeken naar je naam haha!! 
Ik heb inmiddels geen fijn nieuws gehad en dus ook nog steeds niet zwanger helaas ?? 

Wij zijn er zeker nog altijd mee bezig en vorige maand naar het ziekenhuis gestapt.
ze gingen meteen mijn cyclus bijhouden.. helaas werd er op de tweede echo iets zichtbaar. Een hydrosalpinx dus mijn eileider zit vol met vocht.. een eileider ontsteking. 20 augustus heb ik een evaluatie gesprek en zal ik horen wat ze ermee willen doen. 
Grote kans dat dit verwijdere moet worden. Nu hoop ik dat mijn andere eileider dan wel in goede staat zal zijn. Ik ben er best wel ziek van. Wetende dat er toch iets niet klopt in mijn lijf. Dit is waarschijnlijk dus de reden dat ik nog steeds niet zwanger ben. Hoe is t verder met jou??

Jeetje heftig zeg! Hoop dat ze de ene kunnen laten zitten. 
Ik ben inmiddels ook een keer naar het zkh geweest om te kijken of er een eitje zat en rond wanneer die zou springen, ik moet dus vanaf de 7e of 8e dag al gaan klussen zeg maar, blijkbaar een vroege eisprong. Helaas nog geen resultaat. Mijn nod is de 10e, vandaag 22e dag maar al sinds gister zo'n ontzettende menstruatiepijn 

Jaa ben echt beneiuwd wat ze nu gaan doen. Wat toevallig dat is op mijn verjaardag en mijn nod is een dag eerder haha. Ik verwacht er bij mij natuurlijk ni niks van haha.. ik duim weer met je mee ?

Zou mooi zij voor je!
Ik had vandaag zo'n erge buikpijn en hitte aanvallen das voor mij een teken dat m'n menstruatie eraan komt, al voelt de buikpijn wel anders maar na meer dan een jaar proberen durf ik nergens meer op te hopen. 

Terug
Bovenaan