Test NEGATIEF!!

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden,

Toch vanmorgen en test gedaan ipv morgen. Deze was negatief. Niet zwanger dus. Misschien een dag te vroeg getest. Kan, maar ik weet het niet. Heb nog steeds last van  bruine afscheiding. Asl het dan toch fout is wil ik graag dat mijn lichaam dat dan maar snel aangeeft, want hier wordt je ook nhiet goed van!! Dus tot nu toe: NIET ZWANGER!!

En sylvia, jij??????

Gr Roelien

He Roelien,

Tjee wat dubbel, schrijf ik net mijn nieuws, lees ik even daarna dat van jou... Ik had het jou ook zo gegund, ik leef erg met je mee !! Hopelijk heb je inderdaad te vroeg getest en heb je morgen wel goed nieuws ! Ik blijf in ieder geval voor je duimen

hé roelien,

wat een teleurstelling.
mischien te vroeg getest,
maar mischien toch ook niet geslaagd....
bruine afscheiding betekend meestal menstruatie op komst.
ik hoop dat dat niet voor jouw geldt.
we blijven positief.....

groetjes, jana.

hey Roelien,

Shit hey mijn test was ook negatief, ik heb geen bruine afscheiding en zo, maar het vruchtje zit er nog steeds.
Misschien heb ik ook tevroeg getest en moet ik wat later testen, ik weet het ook niet.
Morgen maar de ivf verpleegkundige bellen bij ons in het ziekenhuis.
Ik denk dat ik later deze week nog eens moet testen, misschien dat het dan wel tezien is.
Ik baal hier wel van zeg!!!
Maar goed er is nog hoop, ook voor jou....
Je hoort het allemaal nog wel en ik hoop ook van jou, wat ons bericht ook is.

liefs sylvia

He Roelien,
Jeetjeman balen, en idd helaas betekend bruine afscheiding bij mij vaak niets goeds, wordt vaak vlak daarna ongi. Ik wil/moet nog testen durf niet maar voel me nu gefrustreerd omdat het zondag is en ik NU!! wil testen. Ben bang dat bij mij ook negatief is al hoewel ik geen enkel teken voor ongi heb gehad. Maar dat hebben we al veel vaker meegemaakt. Mocht je toch zwanger zijn hoop ik dat die test snel je pijn kan verlichten en zo niet wens ik je heel veel sterkte.

liefs van Mariska

Bedankt voor de reactie. En Sylvia, ik doe morgen nog een test, want zo staat het immers op papier bij mij. De breine troep is zo goed als gestopt, snap er er helemaal  niks meer van. Heb net mijn vader gebeld en hield het toen echt niet meer droog. Tja het blijft afwachten dus. Wordt hier helemaal tureluurs van. Met welke test heb jij getest Sylvia?? Is gewoon nieuwsgierigheid????

Ik zal je trouwens toevoegen aan mijn msn-lijst.

Wij hebben dit weekend carnaval en ga mijn zinnen maar even ergens anders op zetten. Wij rijden vnadaag mee in de optocht, dus dat is een goeie afleiding!!!

Sylvia sterkte en je hoort nog van mij!!!

lfs Roelien

Hmmm wat een onzekerheid toch weer. Wel heb ik al vaker gelezen dat bruinverlies ook kan voorkomen als je toch zwanger bent. Geef de hoop dus nog niet op! Hopelijk kun je de rust opbrengen om tot morgen af te wachten.

Doe je ook tempen?? Dan weet je nl. gelijk of dat je die dag ongi gaat worden of niet. Vind ik errug handig, want dan hoef je niet elk uur naar de wc te rennen.Tenminste, bij mij is het duidelijke taal. Is mijn temp 's ochtends nog hoog, dan is er nog hoop. Issie laag dan word ik in de loop van de dag ongi. Ideaal dus. Bespaart ook nog es een hoop zwangerschapstesten! Of gaat deze vlieger niet op bij ivf??

IIg geval wens ik je veel succes met afwachten en ik hoop voor je dat je toch zwanger bent hoor!! Ik duim voor je.

Liefs, Tammy

hoi Roelien,

wat naar die onzekerheid! Ik hoop voor je date test binnen een paar dagen wel laat zien dat je zwanger bent.

Sterkte de komende paar daagjes en ik  voor je!

groetjes Belle

Terug
Bovenaan