Test NEGATIEF!!

Hey Roelien,

meid wat is het toch ellendig allemaal. Al die onzekerheid. Ik zal voor je duimen hoor komende dagen en hopen dat de test alsnog positief is. Ik had zelf vrijdag een negatieve test, maar ben nog niet ongie. Heb wel het gevoel dat het eraan komt moet ik zeggen. Tot die tijd hou je altijd nog wel hoop vind ik. Inderdaad het gevoel te vroeg te hebben getest. Nou meid hou je taai en hopen op alsnog positief resultaat.

groetjes Cinard

He Meiden,

Het is toch foute boel. Ben net ongesteld geworden. Had het stiekum al verwacht, maarja hopen mag altijd!! Ga morgen het ziekenhuis bellen en wil zo snel mogelijk door voor ivf2.

Lfs Roelien

Hoi Roelien,

Wat ontzettend klote voor je zeg! Ik leef met je mee hoor! Heb jij dan ook zo het gevoel dat je al die ellende nu voor niks hebt doorstaan? Of heb je nu meteen je zinnen op de volgende poging gezet? Dubbel vind ik dat altijd, vooral de onzekerheid vind ik het aller ergste, daarna de teleurstelling van je ongi en dan kan het zomaar ineens weer omslaan in 'hup, naar de volgende ronde!'..... Op die manier kun je denk ik je hoofd boven water houden, al komt het water soms toch wel heel erg hoog hoor! Las ik nou dat je carnaval aan het vieren bent? Kun je nu wel meedrinken met de rest dus....schrale troost natuurlijk... Veel sterkte met deze teleurstelling!

Liefs, Anke

He Roelien,

SHIT SHIT SHIT MAN!!!!!!!
Ik krijg gewoon kippenvel...
Ik had het zo gehoopt voor je!!!
Ik hoop dat je volgende poging wel gaat lukken hoor, hou je me op de hoogte!
Bij mij gaat alles gelukkig nog ok, maar alles kan zo amslaan zoals je zelf merkt.
Ik heb in een andere brochure van het ziekenhuis zitten lezen dat je pas mag testen 2 weken na je terugplaatsing in ons geval dus pas woensdag.
Ik weet het ook niet meer hoor, ik wordt er een beetje gek van inmiddels.
Ik hoop het beste voor je en spreek je wel via msn of mail ok.
Je hoort het van mij deze week nog wel ok.

Sterkte en veel liefs Sylvia

Ik had ook op goed nieuws van jou gehoopt. Helaas.
Veel sterkte,

Lfs, Kippie.

Ach nee he.... toch ongi??!! Sjitterdesjit zeg... Ik wil je graag een  onder de riem steken... kop op!! Probeer positief te blijven en ga weer vol goede moed naar de volgende poging, hoe moelijk dat ook is...

Kus, Tammy

He bah,

Ik lees net dat je toch ongesteld geworden bent. Meid wat een ellende zeg, ik zou je graag een dikke knuffel willen geven maar dat kan natuurlijk niet. Ik hoop dat deze virtuele  een beetje zal helpen. Veel sterkte en ik hoop voor je voor de volgende keer.

Veel liefs van Cinard

Jee wat balen.....

Effe een flinke domper voor jullie!
Je klinkt op zich positief omdat je snel weer verder wil.

Heel veel sterkte!!
groetjes,
mama Peet

Terug
Bovenaan