test negatief

A

Anoniem

Guest

Hoi meiden ,

Ik heb vannacht niet geslapen van de misselijkheid en heb toen besloten om toch een test te doen.
Zeker omdat ik ook een soort melkverlies had uit mijn borsten.
Hij was negatief.
Ik ben nu 6 dagen overtijd ,misselijk , hartstikke moe , heb gevoelige tepels en melkverlies wat ik zelf niet kan verklaren en de huisartsassistente ook niet en mijn borsten zijn wat zwaarder en ik moet vaak plassen.
Ik snap er niks meer van.
Het maakt me best onzeker.
Ik heb de huisarts gebeld en ik kreeg als antwoord.
Het kunnen de hormonen zijn , maar aangezien  je ook melkverlies heb zei ze; wacht nog maar een paar dagen en doe dan een test.
Is die weer negatief dan moet ik even naar de huisarts bellen.
Dus van de ene kant heb ik zoiets van , laat me maar ongesteld worden dan weet ik waaraan en waaraf maar aan de andere kant heb ik zoiets van zolang niet ongesteld ben kan ik ook zwanger zijn.
Ik weet het ik mag me er niet te druk over maken en niet te veel mee bezig zijn , maar dat doe ik toch.
Onbewust.
Sorrry dat ik jullie verveel met dit , maar ik moet het gewoon even kwijt.
Mijn moeder waar ik eigenlijk alles mee kan delen , die weet nog van niks , omdat het voor haar een verassing moet zijn.
Plus zij heeft liever dat we wachten tot september i.v.m. mijn werk.
Vandaar dat ik het hier van mij afschrijf .

Groetjes jessica

Hallo Jessica,

Goed van je dat je toch een test hebt gedaan, jammer voor je dat hij negatief is, want je wilt het volgens mij wel heeeeel graag!
En misschien is dat dan gelijk wel "het probleem". Heb je weleens gehoord van schijnzwangerschap? Je lichaam houdt je dan zo voor de gek (omdat je zo graag zwanger wilt zijn) dat het alle symptonen gaat vertonen.
Probeer je zinnen te verzetten (dat zal wel heel moeilijk voor je zijn) en wacht het gewoon af.

Groetjes,
Daisy

Hoi Jessica,

Moeilijke tijd voor je, al die onzekerheid. Probeer een beetje van andere dingen te genieten en er niet de hele dag aan te denken, maar nu ik dit schrijf weet ik hoe moeilijk dat zal zijn.

Hopelijk is de volgende test wel positief, ik hoop het van harte voor je.

Succes Nanda, mv Tess

Hoi Jessica,

Sorry dat ik het zeg hoor, maar wordt je niet moe van jezelf? Op deze manier heb je geen leven meer! Werkelijk alles draait om je, vooralsnog, zwangerschap die er niet is.
Wacht het rustig af en leef ondertussen gewoon je leven!
Wat vind je man hiervan? Die van mij zou denk ik gek worden van me! Als ik constant zou zeggen: nu is het raak, want ik heb dit en ik heb dat!
Dat je al die "kwaaltjes" hebt kan natuurlijk ook de wens van de gedachte zijn.

Ga anders eens naar de huisarts en laat hem een test doen om te zien waarom je nog niet ongesteld bent?

Cissy mv Fabio

Ik sluit me volledig bij cissy aan !!!

Groet Sil mama van Jelle26-11-1997 en Pim 20-09-2006

Tsja,.. (en haalt haar schouders weer op..)

Esmé mv Kay

nou ik vind het gewoon vervelend voor je. Ik heb om me heen meegemaakt wat het met je doet als je graag wilt, dus je mag gewoon terleurgesteld zijn en het hier spuien daar is dit forum voor.

nog even wachten en anders zou ik wel ff checken wat er dan is want je lichaam geeft duidelijk aan dat er iets gaande is, maar wat?

groetjes Wendy

Misschien een rare vraag, maar heb je al kinderen of niet??? Ik vraag dat omdat ik door je verhaal de indruk krijg dat dat niet zo is en dat dit allemaal nieuw voor je is.

Mijn zus doet al jaren verwoede pogingen om een kindje op de wereld te zetten. Nu na drie zwangerschappen waar geen levend kindje op de wereld kwam is zij nu voor de vierde keer zwanger......... ik hoop dat zij in de winter een levend kindje in haar armen mag sluiten.
Zij is het raadsel van de natuur want er is geen medische verklaring voor....

Ik begrijp je wens want die hebben wij allemaal gehad en hebben die misschien nog maar wees ook wijs en vraag jezelf af of je op de juiste plaats je gevoelens ventileert.
Hiermee wil ik je niet wegsturen maar je hebt wel zelf in de hand hoe mensen je verhaal kunnen lezen en interpreteren door de toon van je verhaal.

Ik gun ook jou een zwangerschap en de kans op een kindje....
Succes met de weg ernaartoe.

Groet Renske
(Ps je bent zwanger of niet daar zit niets tussenin maar soms is de wens zo sterk dat iets er een loopje meeneemt en je voor de gek houdt, je lichaam bijvoorbeeld, dat is niet gek)

Terug
Bovenaan