test negatief

kan me voorstellen dat je hier onzeker van wordt

maar  ze heeft net als ons allemaal vorig jaar een kindje gekregen dus het is niet haar eerste maar ze zijn bezig voor een tweede

Jammer voor je dat de test negatief is,kan me voorstellen dat je baalt van die onzekerheid.
Maar ik moet ook even zeggen dat je er misschien teveel mee bezig bent,probeer ondertussen toch lekker genieten van je kleintje.
Het komt vanzelf(nou ja,niet helemaal natuurlijk).
Groetjes Tanja

harstikke jammer zo'n negative test!! Hier word je ook knap onzeker van! Zeker als je het zoooo graag wil!
Het forum is inderdaad om even je hart te luchten dus meid ga je gang...Als andere zich hieraan storen moeten ze je berichtje niet beantwoorden of lezen!
Ik sluit me bij derest aan dat je je er mischien niet teveel mee moet bezig houden , maar goed dit is makkelijker gezegt dan gedaan !

succes ermee....

hoi hoi

he vervelend he die onzekerheid...  wachten, denken, dingen voelen, dingen zien.....

en je kan maar een ding doen enb dat is afwachten.....hoop voor je dat het over een paar dagen duidelijkheid geeft en anders

hup naar de volgende ronde....

enne wat de anderen schrijven meid..probeer er idd niet te veel  mee bezig te zijn.......
maar ja dat is ws in jouw geval best moeilijk

succes iig

liefs tobi

Als ik zo al je berichten heb gelezen ben je toch pas 1 maand gestopt met de pil of zit ik er nu naast? Ik denk ook echt dat je lekker verder moet gaan met je leven en t vanzelf wel komt. Vergeet niet dat t gemiddelde op..?? een half jaar/1 jaar ?? (weet t niet zeker) zit! Dan wordt t een hele lange tijd voor je met misschien veel teleurstelling, en dat proberen we hier misschien een beetje tegen te gaan! Succes!

Ik snap dat je baalt. Maar nou niet boos worden hoor, maar ik vind dat je er veel te veel mee bezig bent. Meestal lukt het dan niet. Probeer er juist niet aan te denken en spontane sex is toch ook veel leuker en ontspannender dan "we moeten weer" sex?

Geniet juist van je kleine meid, ze worden toch al zo snel groot. En je bent nog jong, dus tijd genoeg joh!!

Gr.Marieke

Terug
Bovenaan