Test negatief

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Vandaag mijn NOD en net weer een testje gedaan en zoals ik had verwacht: NEGATIEF!! :-(
Ik hoop dan maar dat de rode duivels gewoon komen (vandaag) dan weet ik iig waar ik aan toe ben.
Ben de hele week al thuis met een flinke griep maar sinds vanochtend ook duizelig (beetje eng) en ook misselijk...Ook de vreselijke hoofdpijn is nog niet weg.

Ik zeg nu maar: Op naar de 10de (huisarts) en vanaf daar zien we wel weer verder. Voor de wachtende meiden: succes en ik hoop op veel positief nieuws!!

Liefs Lynn

Ah Lynn wat jammer! Had het je zo gegund!! Ik ben zker niet de enige die in spanning heeft gezeten deze ochtend.
Ik snap dat je nu graag je rode duivels wil, liever nu dan morgen, weet je idd waar je aan toe bent. Heb ik zelf ook helaas.
Ik denk aan je meid! Nu op naar 10 november!

Liefs Mascha

He bah! Was dit je echte NOD dag, of heb je nog een paar twijfel-dagen (wegens onregelmatige cyclus bedoel ik)? Ik hoop dat je alsnog positief test hoor! En zoniet dan heb je toch maar alvast die afspraka bij de huisarts staan.
Veel liefs, ik duim voor je!

@Ilse: Nee, dit was wel echt mijn NOD dag, ik had geen onregelmatige cyclus hoor maar was afgelopen ronde 1 dag overtijd dus vandaar de verwarring denk ik bij sommige.

Dank jullie wel meiden!

Heel jammer! Ik had het je zo gegund om de afspraak met ha af te kunnen zeggen. Het is wel fijn dat er nu voor jou al over een week verdere actie wordt ondernomen. Veel suc6 volgende week en ik hoor graag hoe het is gegaan.

Liefs,
Roos

o echt balen zeg!!!
maar zolang je nog niet ongesteld bent is er nog wel hoop. Bij mijn eerste had ik pas een week na mijn NOD een positieve test en die was echt heel vaagjes.
dikke knuffel

Ik vind het so jammer! Ik toch stiekem gehoopt dat je toch zwanger was. Nu op naar de 10e. Hopen dat jullie wat duidelijkheid krijgen. Ik hoop dat je binnenkort wat better voelt!
Liefs, brittany

Ach Lynn, wat ontzettend balen zeg! Alweer die teleurstelling... en dat terwijl je zoiezo al ziek bent, ik heb met je te doen meis! Ik hoop dat je snel weer beter bent en ze je vanaf de 10e verder gaan helpen!

Dikke knuffel,
huggy

Terug
Bovenaan