Test negatief

Hai Lynn,

wat kl*te zeg!
Hoop dat de rode duivesl dan vandaag nog om de hoek komen....
En anders, hopen dat je toch nog een positieve test hebt deze week!
Sterkte!

Liefs Elke

he bah meid het was je zo gegund na al die tijd. hopenlijk blijven je rode duivels weg maar wat je zegt iedere maand die teleurstelling dan hou je er al rekening mee.
sterkte..

liefs!!

Ah jammer meid. had het je zo gegund.
Zeker nu je van de maand zo in de war was van al die rare ovu testen.
Als de duivels er zaterdag nog niet zijn, zou je nog eens kunnen testen.
Sommige testen pas positief na een paar dagen.
Hoop dat jullie de 10e meer duidelijkheid krijgen.

hey meis ....

wat jammer zeg ...gun het jullie zo erg!! hopelijk weten jullie snel wat meer ...
denk aan jullie en veel suc6 de 10de

liefs tamara

wat jammer....
had het zo voor je gehoopt...
Hoop trouwens ook dat je je snel wat beter voelt...
Die griep is ook echt niet fijn, zit zelf ook thuis bleh...

in ieder geval alvast heel veel succes de 10e...

liefs

Klote zeg!! Niet fit zijn en dan ook nog zo je ronde doorkomen!

Ik hoop echt dat je snel van deze ronde af bent, desnoods maar door een ongi. Onzekerheid op deze manier is zenuwslopend!!

Lieve schat, sterkte vandaag! 'gelukkig' mag je bijna naar de huisarts en hopelijk wordt dan wat wijzer!

Eennhele dikke knuffel vannmij!!

Daisy

Jullie zijn echt allemaal kanjers! Vind het zo fijn dat je altijd je verhaal hier kwijt kan.....

Aan de ene kant hoop ik natuurlijk dat de duivels weg blijven en dat ik als nog over een paar dagen een positieve test heb, ik voel ook helemaal geen ongi klachten maar ja....Mijn lijf speelt wel vaker een spelletje dus....Laat maar komen!!

Ik laat binnenkort nog wel even wat van me horen, ik hoop iig dat ik me snel beter voel want ik heb volgende week een hele drukke maar onwijs gezellige week voor de boeg en....natuurlijk ons gesprek met de HA maar daar ga ik me nu nog niet te druk om maken! We shall see....

Ach jeetje wat jammer had zo gehoopt dat je een positieve test zou hebben vandaag... Maar ik houdt hoop hoor, het kan (had het bij mijn dochter ook) dat het nog een paar dagen duurt.. Ik ook dat je je snel weer fitter voelt!

Hier ook nog geen ongesteldheid te bekennen, vind het zo spannend!!

Liefs wendy

Terug
Bovenaan