Test positief?? Wanneer kun je het beste testen?

<p>Hola dames!!</p><p>Mijn vriend en ik zijn nog niet bewust bezig met een kindje (gebruiken condoom) maar vandaag ben ik een dag overtijd en het zit me niet lekker</p><p>gister heb ik een test gedaan en deze was negatief, ook een dag later uit de prullenbak duidelijk niks. Vandaag toch even extra getest en binnen 2 min zag ik niks... 3 uur later zag ik toch een half streepje... al weet ik dat ze niet betrouwbaar zijn na 10 min. Wanneer kan ik het beste gaan testen?? Ik heb erg branderige borsten, branderige baarmoeder en na elke maaltijd heb ik maagzuur, dit ken ik verder niet?</p><p>Je gaat je stiekem toch wat gek maken, hebben jullie dit ook?</p><p>liefs</p><p></p>
 
Bij sommigen is de test pas positief na een week over tijd te zijn, bij anderen al 3 dagen voor hun nod. Advies is om een paar dagen te wachten en met ochtend urine te testen. Dan heb je de grootste kans op een positieve test, nu blijft er een kans dat het net niet geconcentreerd genoeg is. Paar uur later nog op de test kijken zegt inderdaad niet veel. Maar het kan wel dat binnen de 10 minuten nog iets veranderd.
Wel je het echt zeker weten, kun je ook een bloedtest via de huisarts aanvragen. Maar ik denk dat je net zo goed over een paar dagen weer een test kunt doen. Symptomen en niet komende menstruatie kan ook andere oorzaken hebben, misschien is je lichaam gewoon even van slag. Soms slaat de menstruatie ook gewoon zomaar een maand over. 
 
Hoe kan ik een foto toevoegen? Dit had ik gedaan in mijn bericht maar hij is niet zichtbaar zie ik!Kan alleen een link toevoegen maar dat werkt niet met een afbeelding...
ik verwacht dat het nog komt (rommel al bijna 1,5 week) heb het verder nog nooit gehad dat maakt get zo gek
 
Ik zou morgenochtend even met ochtendurine testen. Kruidvattesten zijn goed, 2 voor 5 euro. En goed timen! 
Je afbeelding zie ik niet.. irritant he op dit forum afbeeldingen toevoegen... 
 
Inderdaad even met ochtendurine testen.
Als je bij Google intypt; foto uploaden voor forum, en dan de tweede optie (imgBB) kun je een foto uploaden en de link kopiëren en hier neerzetten ! 
 
Terug
Bovenaan