Test positief?? Wanneer kun je het beste testen?

Misschien dat een digitale test van clear blue je ook uitslag geeft. Dan zie je letterlijk de woorden zwanger of niet zwanger
 
Testen van action zijn ook betrouwbaar (bij mij gaven steeds snel duidelijk en correct antwoord..  en dat met pcos.. dan zijn je hormonen toch iets anders) die zijn 2 voor 3 (pf de vroege t3sten 2 voor 3,50 ofzo)... ik heb de mijne zelfs nog liggen.. dochter is nu bijna 8 maanden, de testen een jaar geleden gedaan en ze zijn nog steeds zichtbaar (vind het leuk om te bewaren ook al heb ik er ook foto's van)
Ik ben zelf niet van de clear blue..  hele mooie testen dat zeker, maar wel 10 a 15 euro (Ik dacht per stuk).. 
Qua testen is de ochtend urine het meest geconcentreerd dus het beste en als je zwanger bent stijgt je hcg in principe elke 2 dagen (tot de 10/12 weken dacht ik zelfs) als je dus denkt, ik zie wat maar ben echt niet zeker, even 2 dagen wachten en dan opnieuw doen.. het is wel een regel, als je de test uitvoert zoals de instructie zegt en je hem af leest binnen de tijd een streep een streep en dus zwanger is..
Het kan inderdaad dat het na de afleestijd iets kleurt en je toch zwanger kunt zijn maar dit kan ook net zo goed een indroog streep zijn..
Bij negatieve testen na een week en geen menstruatie zou ik wel even de huisarts bellen.. zij kunnen een bloedtest doen.. je kan inderdaad wel een k3er een (halve) cyclus overslaan (door hormonen, langere cyclus, ziek zijn, stress etc.)
Succes!
Ik hoop dat je de uitslag krijgt die je wil hebben ;)
 
Terug
Bovenaan