Test positief?

Een streep is een streep inderdaad, dik of dun maakt niet uit. Dat de streep even dik moet zijn als de teststreep is alleen bij een ovulatietest zo. 
https://i.postimg.cc/90Cjkdvd/20210718-074203.jpg
Dit waren mijn eerste tests. Het streepje zie je bijna niet. Dit was 3 dagen voor mijn nod. Inmiddels een week overtijd en een hele dikke knalstreep op de test. Ik zou zeggen dat jouw test positief is hoor! 
 
https://ibb.co/mRJc3jv Ja toch? Zonet deze test gedaan. Kon niet meer wachten. Niet met geconcentreerde urine. Zit nu op 11 dpo. Is het dan logisch dat de test negatief is? Of ben ik echt niet zwanger? ? had het zo gehoopt deze maand! 
 
Nog niet opgeven. Ik denk dat het egt wel goed zit namelijk. Je hcg ligt gewoon nog wat laag misschien. Ff weekje wachten en dan nog x digitale doen. Laat het ons weten. Inmiddels heeeel nieuwsgierig ?
 
Ah dat geeft me hoop! Ga weer met die clearblue testen. Waarmee ik gister twee 'positieve' testen mee heb gehad. Wat lief dat je zo meeleeft! Ik laat het weten goed? 
 
Negatief helaas.... ik snap sws niks meer van mijn lijf. 2 juli begon m’n cyclus toen op 15 juli positieve ovulatietest gehad. Vervolgens ook op 23,24,25 ook positief daarna negatief. Wel buikpijn! Nu heb ik sinds vanochtend weer buikpijn + veel witte afscheiding en last van m’n borsten. Vervolgens weer een positieve ovulatietest gedaan (smiley) en dit keer was de teststrip ook heel duidelijk! Bijna donkerder dan de controlelijn.. wat moet ik hier nou mee? Heb Ik dan nu pas mijn ovulatie? Snap er niks meer van.. helaas ook dat mijn partner ook niet in de buurt is! 
 
Wacht even je menstruatie af, hoe onmogelijk en ver weg dat ook klinkt. Het kan best zijn dat er iets is geweest dat nu 'opgeruimd' wordt en dat daardoor alle testen een beetje alle kanten opgaan. Geef jezelf en je lijf even rust.
 
Heb ik dan nu een late eisprong? Alles aan m'n lijf voelt wel alsof ik dat ga krijgen.. alleen snap t niet waarom ik dan al sinds 14 juli op en aan positief test met ovulatietesten (smiley) 
 
Terug
Bovenaan