test uitslag??

thx meiden voor alle felicitaties, langzaam aan begint het idee te wennen. aan de ene kant wil ik het aan iedereen vertellen (heb ook het idee dat iedereen het op mijn voorhoofd kan lezen haha), maar aan de andere kant wil ik het nog even voor ons houden het liefste tot de echo, maar denk dat ik dat voor de naaste familie niet volhou
ben wel blij dat ik het hier kan vertellen

hoop echt dat er nog vele meiden mogen volgen (en stiekem vooral de meiden die al wat langer hier rondhangen)

zal hier af en toe zeker nog even rondkijken, maar hoop natuurlijk dat ik niet officieel terug hoef.
als alles goed gaat ben ik rond de verjaardag van mijn dochter uitgerekend, we zullen zien. vandaag al de hele dag een misselijk gevoel hoop dat ik niet weer net zo ziek wordt als bij mijn dochter hihi (eerste 3 mnd en laatste 3 mnd)

dikke kus en een knuffel
en voor iedereen hier heel veel klusplezier, probeer er vooral van te blijven genieten.

WauW Geweldig!! Hopelijk gaat alles goed! en krijgen jullie een prachtig kindje!!

liefs kim

Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Ik hoop dat je ondanks alles toch lekker kunt genieten en ik duim voor jullie dat deze spruit een knus plekje uitzoekt om te gaan groeien. En hopelijk helpen jouw sterretjes!

Heerlijk nieuws!!!!!! Gefeliciteerd!! Deze keer gaat het vast goed! DAT MOET!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx mij

Hey gefeliciteerd!!! En snap heel goed hoe je je voelt ben zelf nu 12 wkn zwanger en vondt het ook allemaal heel spannend zo na een miskraam de angst blijft er maar probeer een beetje te genieten al is dat heel moeilijk weet er alles van zelfs nu nog xxx

Terug
Bovenaan