Test zwak positief

A

Anoniem

Guest
Na vier miskramen ben ik nu een week overtijd maar de zwangerschapstest blijft zwak positief en mijn lichaam voelt ook niet echt zwanger. Wie heeft hier  ervaring mee??

positief is positief, en het hcg hormoon heft tijd nodig om zich te verdubbelen! En de en heeft veel klachten en de ander juist helemaal niet, maar zo te lezen ben je hardstikke zwanger, gefeli!

Ik heb precies hetzelfde: 2 testen heel  zwak positief (dwz: ik dacht negatief, maar toen ik 5-10 minuten later keek kwam er toch heel langzaamaan een streepje), en ik voel me lang niet zo zwanger als bij eerdere zwangerschappen. FRUSTREREND!

Ik probeer het nu maar even los te laten, misschien is het nog te vroeg. Ik heb geen heel regelmatige cyclus namelijk.
Heb besloten om woensdag opnieuw te testen. Duurt wel lang hoor, dat wachten

ik kan me voorstellen dat je je er onzeker over voelt, maar inderdaad: positief is positief! Dus gefeliciteerd!! (bij mij was de test ook licht pos, moest 2dgn erna naar gyn ivm plotse buikpijn, toen werd HCG-spiegel in bloed bepaalt en deze was torenhoog!! En nu alweer 1jr mama van een prachtzoon en aan t oefenen voor nr2))
Hopelijk kun je snel bij vk/gyn terecht, zodat je zekerheid hebt! Wens je een voorspoedige zwangerschap, met een prachtkindje als resultaat!!
Groetjes, mira, mama van jaap

Hey.

Ik heb ook na bijna een week overtijd te zijn, een test gedaan en die was vaag positief.
Tja en positief = positief he, hoe vaag hij ook is.    Als er geen HCG hormoon in je lichaam aanwezig zou zijn dan zou hij ook geen streepje geven. Je kan natuurlijk, om van je zekerheid af te zijn een digitale test doen. Die geeft duidelijk aan "zwanger" of "niet zwanger". Succes meid, maar hierbij wil ik je toch feliciteren hoor en hoop dat je over +/- 9 maanden een wolk van een baby in je armen kan houden.

Liefs van Miena.
(24w en 5d van 2e wonder).

Ik ben het met miena eens, Positief = Positief!
Maar je hoeft je echt niet zwanger te voelen om zwanger te zijn hoor.
Ik weet sinds afgelopen zondag dat ik zwanger ben maar verneem er nog niets  van en van mijn dochter kan ik mij ook nog herinneren dat dat behoorlijk lang duurde voor ik iets vernam van de zwangerschap.
Ben nooit misselijk geweest, en buiten dan de 1e paar weken het gevoel te hebben ongesteld te moeten worden(dat heb ik nu ook wel)  heb ik nooit pijntjes/krampen  oid gehad.
Dus meid probeer eens zo'n digitale test voor je eigen zekerheid.
Maar ik feliciteer je alvast van harte

Leuk he, die testen waarop staat dat ze al 99% betrouwbaar zijn vanaf de dag dat je menstruatie wegblijft! Ik ben nu ook echt 2 dagen overtijd (onregelmatige cyclus, maar 2 dagen over de langste cyclus heen) maar ik had vanmiddag ook maar een heel vaag streepje. Maar ik ga er maar van uit, mijn menstruatie blijft weg en streepje = streepje, dus zwanger!
Maar als je twijfelt is zekerheid wel lekker. Ik heb geen ervaring met digitale testers, maar proberen kan geen kwaad, toch?!
Succes!
Groetjes, J

Wat fijn dat jullie zo met me meeleven! Ik heb al een digitale test gedaan en die moest lang zoeken maar er kwam ZWANGER op het schermptje maar toen ik de gyn belde en vertelde dat de lijn nog  heel licht was antwoordde de assisente meteen dat dat kon duiden op een niet goede zwangerschap en sloeg bij mij de onzekerheid weet toe...... Dan toch maar een beetje proberen te genieten en wachten op de  echo over 2 weken.
Nogmaals dank voor de lieve reacties!  

Terug
Bovenaan