Test zwak positief

Vanochtend (of eigenlijk vannacht om half 4, want ik kon niet slapen) getest, en nu kwam er gewoon wel een streepje binnen een minuutje. HOERA!
Het streepje is nog wel wat lichter dan ik het graag zou willen zien, maar achteraf denk ik dat ik gewoon te vroeg getest heb. Mijn cyclus kan wel eens wat onregelmatig zijn namelijk.

Vervolgens helaas wel niet meer kunnen slapen daarna, ben nu al zo gaar als een klontje!

Dan voor jou ook gefeliciteerd! Blijft toch vreselijk spannend he? Mijn streepje is ook nog niet zo duidelijk als ik hoopte maar we proberen moed te houden. Ik hoop dat je kunt genieten van een onbezorgde zwangerschap en over een maandje of 8 een mooie gezonde baby in je armen zult hebben!

J4, ik vind dat je dit ook echt moet weten hoor, ook al hoop ik dat het bij jou niet zo is. Ik had ook een vage streep en iedereen zij, 2 strepen is zwanger. Helaas, met 6 weken kreeg ik een miskraam (ook mijn doktersassistente had me er voor gewaarschuwd). Mijn 1e 2 zwangerschappen had ik nl. wel meteen 2 duidelijke strepen en goede zwangerschappen.
Ik hoop dat jouw vage streep nog beter wordt en anders dat je toch een goede zwangerschap hebt, maar hou wel rekening mee, dat het toch nog mis zou kunnen gaan.

Succes en ik duim voor je!
Ikke

Hoi,
oei, dat is wel een beetje onaardig van de vrouw van het verloskundigenbureau. Daar word je goed onzeker van, natuurlijk, van zo'n opmerking!

Ik had het ook, 2 x een heel licht streepje. Ook toen ik anderhalve week overtijd was, wilde het nog niet echt vlotten met die streepjes. Ik was als de dood dat het niet goed zat, maar ik ben nu 38 weken zwanger zonder ook maar 1 complicatie of wat ook.

Tip: zoek vooral niet op internet naar 'laag HCg en miskraam' ofzoiets want dan word je gek! En het is ook nog eens niet waar! Als je HCg torenhoog is, moet je je WEL zorgen gaan maken (BBM zwangerschappen enzo), maar nu moet je lekker genieten!

Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Hallo Gossee,

Wat een fijne reactie en ik moet je inderdaad gelijk geven. Alles wat je op het web vindt is inderdaad niet echt hoopgevend. Ben dus heel blij om jouw verhaal te horen!

Ook alle anderen dank voor jullie lieve reacties en het meleven van iedereen! Ik ben nog nooit eerder op dit forum geweest maar vind het geweldig!

Van het weekend een test gedaan die al een heel stuk duidelijker was dus toch weer een beetje meer hoop op de komst van een geweldig wondertje in september.....

Terug
Bovenaan