Test

He meiden,

gekke vraag misschien (maar goed heb er dan ook nog geen ervaring mee) hoe duur kan een test ongeveer zijn en dat zal uiteraard verschillen per test, maar gewoon een kleine indicatie.
En heeft niemand er "schaamte" voor om hem te halen, ben er best zenuwachtig voor om hem te halen, is dat gek?!!

xxx Lieke
 
Ik vond het ook best spannend om 'm te halen en pardoes was de verkoper iemand die mijn vriend kent. Ik dus snel in een andere rij gaan staan.

Ik heb toen een duo pakket van clear blue gehaald en die kostte geloof ik iets van E 18,00. Aardig aan de prijs dus.

Je hebt ook huismerken die net zo goed schijnen te zijn en die zijn wel wat goedkoper.

Je kunt ze ook via internet bestellen. Er is hier vast wel iemand die je een website kan noemen.

Succes!
 
He, bedankt voor je reactie!
Haha, dat is inderdaad minder om dan iemand bekent te zien, dat is het misschien ook je bent ergens zo erg mee bezig, maar je wilt nog dat niemand het weet...hahaha..nou ja vanmiddag maar ff halen! Thanks!

xxx
 
Hai Lieke,

Toevallig zag ik gisteren op babybrabbel.nl dat zij daar een boel goedkope zwangerschapstesten te koop hebben. Er staat dat deze ook gewoon betrouwbaar zijn. De prijs is niet verkeerd als je een paar keer wilt testen... misschien de moeite waard?
Je kunt ze via internet bestellen.
 
klopt op baby brabbel heb ik ze ook gezien en niet duur.anders kun je gewoon een huismerkt nemen,die zijn net zo goed hoor,kosten rond de 7 euro wat ik me herinner.
 
Huismerk van de apotheek is goedkoper geloof ik dan de "bekende" merken. En wat die schaamte betreft... best gek, schaam me dood als ik condooms moest halen, maar een test halen of met een zwangere buik rondlopen is geen probleem... terwijl het toch uiteindelijk hetzelfde betekent...
marieke
 
Hoi
ik haalde Dinsdagmiddag een dubbele clearblue in een klein drogisterijtje
een dorp verderop.
Ik wachtte tot de mensen voor mij de winkel uit waren en nam eerst een flesje resquespray(goed tegen de zenuwen) en toen vroeg ik de CB ze stopte hem snel in een papieren zakje dat vond ik wel tof, nu kon ik rustig nog even naar goeie muggenspray informeren zonder bang te zijn dat er ineens een buurvrouw binnenstapt.
Het is niet echt schaamte maar meer dat we er in het geheim mee bezig zijn en juist als het weer niets is is het niet leuk als iedereen er van op de hoogte is dat je een test kocht.

de test was overigens negatief.
maar ik was drie dagen voor NOD, dus ik had het kunnen weten.

Liefs Jeanette
 
Terug
Bovenaan