Test

Ik heb zelf vandeweek de testen via babbybrabbel besteld en dat gaat erg makkelijk. Zelf heb ik geen 'schaamte gevoel' maar via internet heb je daar in ieder geval ook niks mee te maken!
Ik heb er 3 gekocht voor 7,20 inc. verz.kosten. Echt goedkoop en het schijnt net zo betrouwbaar te zijn. Ik heb ze ook erg snel gekregen moet ik zeggen, heel goed georganiseerd.

Vandeweek stond ik bij de drogist en het meisje voor me wilde een test. Ze vroeg heel zachtjes of die betrouwbaar was. Vervolgens gilde de verkoopster door de winkel met de test omhoog houdend " ze wil weten of deze goed is". Nou, die meid een knalrood hoofd, echt schandalig van die verkoopster.
Na haar was ik aan de beurt en heb er wel iets van gezecht, kon het op dat moment niet uitstaan.
Zo wilde ik hier even kwijt.

Veel succes!!!

Liefs, Ank
 
maar maar maar je moet er wel rekening mee houden dat bij babybrabbel de testen misschien goedkoop zijn maar je moet ook nog 5 euro verzend kosten betalen.

Maar dan zijn ze gemiddeld toch nog iets goedkoper. Je moet er wel vrij lang op wachten.
 
Hey Fabbie,

Ik heb vorrige week vrijdag de testen besteld. Natuurlijk wel meteen geld overgemaakt want daar wachten ze op. Dinsdag lag het al in de brievenbus!!!! bij mij dus wel erg snel.
Ik had 3 testen voor heeeel weinig geld 4 euro zo veel. Er kwam 2 euro nog wat aan verzend kosten bij waarmee ik uiteindelijk op 7 euro 20 kwam voor 3 testen. Echt een koopje dus!!!

Knuffel, Ank
 
Inderdaad, een zw-test kopen is niet hetzelfde als een leuk make-upje. Ik heb een paar keer via baby-brabbel testen besteld dat beviel me goed en ik had ze snel in huis.

Ook heb ik een paar keer testen besteld bij de Wehkamp omdat ik daar ook wat andere dingen had besteld. Daar had ik ze zelf de volgende dag in huis.

Succes.

XX Bibi
 
Mijn ervaring is dat bestellen via babybrabbel best snel gaat. Als je zlefd maar snel geld stort, haha!
Bij veel grote vestigingen van Kruitvat en Etos kan je zelf de testen pakken, dus dan wordt je niet met de verkoopster geconfronteerd. En je kan ze in je mandje gewoon onder de shampoo en wattenschijfjes stoppen....

Koop ze!

Gea
 
De eerste test (in een hele reeks) die ik kost was ik zenuwachtig, maar ik liet mij niet kennen! Mijn vriend bleef buitenstaan en juist daarom wilde ik mijn eigen bewijzen dat het helemaal niet erg hoeft te zijn, het is wel normaal hoor! Sindsdien vind ik het niet erg om te halen, alleen het is wel aan te raden meteen een aantal te kopen, zodat je niet iedre keer terug hoeft. :)

Liefs Debora
 
Voor mijn foliumzuur ben ik ook naar een andere plaats gegaan, zodat ik geen bekenden tegen zou komen, toen ik zag dat je de zwangerschapstesten via babybrabbel online kon bestellen was dat een hele opluchting. Ze zijn niet duur, en de verzendkosten vallen ook erg mee. Als je ook internetbankieren hebt, dan kun je ze een dag later al in huis hebben.
Succes,
groetjes Zoey
 
Terug
Bovenaan