Test...

Ik en mijn spruit!!!

Froukje eet een ijsje... nou ja, eet... VALT aan!

He Esther,
Leuk hier weer wat van je te lezen. Heeft Froukje alle pakken melk al op? Ik had van dat geld oa een NIjntje maxicosi gekocht, daar sjouwt Lydia nu regelmatig mee rond. Laatst had ze hem om haar nek hangen, dat vond ze minder geslaagd
Groetjes, Rianne en Lydia

Joepie het lukt!! Hubbie heeft even wat geprutst aan de comp, en nu lukt het! Ze zijn wel een beetje megagroot die foto's (van een maand of 2 geleden) maar ik weet nu ook hoe het kleiner kan. Hij heeft ze er nu op gezet, morgen ga ik oefenen met verse foto's!!
 Hihi, ben blij....!
Groetjes, Esther.

Hoi Rianne,
Ja hoor alle pakken zijn 'al' op, ik ben deze maand pas begonnen met echte melk nadar de NanHA op was en dat gaat allemaal prima. Ze heeft nog steeds eczeem maar ik dnek dat we daar niet zoveel aan kunnen doen, tot nu toe heeft ze er niet zoveel last van. Leuk dat Lydia veel plezier heeft aan haar cadeautje!
Ja ik ben maar aan het toegeven aan mijn kleine internet-verslaving. Ik kijk regelmatig mee, post soms eens wat. Maar wil toch wat actiever gaan posten ook met foto's enzo. Wil ook showen met mijn schatje!!
Groetjes, Esther.

IK ben ook pas sinds kort weer wat actiever (sinds ik een digitale camera heb...). Gelukkig dat beter gaat inmiddels. Lydia doet het super : enorm bijdehand, eigenlijk altijd vrolijk en ze geniet ook altijd volop van het leven en het spelen met haar speelgoed (wat ze ene beetje heel erg veel te veel heeft...) Sinds deze week staan hier een houten keukentje en een houten winkeltje (Sintcadeautjes, we konden geen keuze maken tussen winkeltje of keukentje en ons ook niet beheersen met uitpakken, met de Sint krijgt ze nu allerlei kleinigheidjes voro erbij) en ze sjouwt al de hele week rond met mandjes levensmiddelen van hout en plastic en een plastic serviesje. Ook de Fischer Price kassa is een groot succes. Dus wij genieten volop mee
Groetjes, Rianne en Lydia

Hoi Esther,

Leuk jou ook een keer te zien (kon me even niet herinneren dat ik al eerder een foto van je heb gezien....) en wat een heerlijk poppie heb je zeg!!

Groetjes
Susan

Hoi Esther,

leuke foto's!!!! Leuk om je ook te zien en natuurlijk Froukje met haar krulletjes.
Mijn vriend weet heel goed wie jouw broer is en vertelde zo een aantal anekdotes, grappig he.
Dus als je naar Vlie gaat, ff melden haha

groetjes Renske

Wat een leuke foto, zo dol is Tess niet op ijsjes, wel op chippies, heeft het zelfde effect!

Nu meer foto''s, kan niet wachten!

Groetjes Nanda

Terug
Bovenaan