testen? durf niet

A

Anoniem

Guest
he meiden
de rode duivels zouden gisteren moeten komen, maar ze zijn er nog niet. Ik heb ook geen klachten ofzo. Nu had ik laatst al in een topic gezet dat ik pas een test in huis haal als ik niet ongi wordt. Nou dat heb ik dus gedaan. Ik heb vandaag een cb test gehaald. Nu ligt die boven en durf ik hem niet te gebruiken.
Stom he?
Ik wil wel graag zwanger zijn, maar toch vind ik het ook heel eng.
Ik heb me voor genomen om morgen vroeg te testen als ik nog niet ongi ben geworden.
Ik houdt jullie op de hoogte
liefs daan

heel veel succes hoor!! erg spannend he!! hopelijk is het lekker raak voor je!!

toi toi

liefs sweety

Het is natuurlijk erg spannend, maar vind om eerlijk te zijn dat sommigen wel heel vroeg testen en dan ook nog teleurgesteld zijn als ze negatief testen en dan het liefst elke dag testen of om de dag. Waarom geen weekje wachten? Ik weet zelf heel goed wat het is om lang te wachten en het is erg spannend inderdaad. Ik hoop natuurlijk dat je positief test echt waar, maar denk er ook over na dat je hormoon misschien niet genoeg aanwezig is.......
Wens je wel veel succes hoor!!! Maar moest het gewoon even kwijt, gelukkig dat iedereen een eigen/andere mening heeft
Groetjes

he deez
dat is ook een reden waarom ik niet echt durf. Nu is het wel zo dat ik nog nooit te laat ben geweest. Ook niet voor de pil en ook niet na de pil. Nou ja ik wacht gewoon morgen vroeg af. Als ik in de ochtend nog niet ongi ben dan test ik gewoon en zien we wel waar het schip strand.
tenminste dat denk ik, misschien durf ik morgen ook wel niet........

liefs daan

Ik hoop in ieder geval dat er dan een streep verschijnt!!!!

hoi hoi

ik snap je helemaal hoor....
maar ik had vorige week donderdag/vrijdag mijn NOD
heb vrijdag getest,en had een dikke plus!!!!
blijf niet te lang in spanning zitten en ga morgen lekker testen...
hoop voor je dat het raak is!!!!
zal voor je duimen!!!

xxxtam80 5wkn zw.

hoi ik durf ook niet te testen had woensdag mijn NOD tenminste aan mijn temp te zien had op dag 17 mijn  ei........ ik wacht nog ff tenminste als ik het volhou hihihihi spannend he!!!!!!!!!!!!!! ik heb wel wat klachtjes maar ja we houden elkaar op de hoogte he en voor iedereen die wel durft te testen toi toi toi!!!!!!!!!!!!!!   groetjes miranda

Nou Spannend hoor, ben benieuwd en denk dat ik zelf ook steeds benieuwder wordt zo rond de 14e, ik kan jullie nu nog lekker succes wensen heel relaxt, maar hoe dichter het bij zal komen denk ik!!Heb ook van die vage klachen, maar ja of praten we die ons aan?!
Succes morgen meid en ik duim voor je!!xx ZuuS

Terug
Bovenaan