testen? durf niet

He Daan.
Ook ik had gisteren NOD,en had toen een hele lichte positieve  test, die wel pas later zichtbaar werd.
Ik voelde me anders..Vooral moe in mijn benen, beetje vol gevoel in mijn buik, en licht misselijk/draaierig en weinig eetlust..
Dus vanochtend een nieuwe test geprobeerd, en ja een betere en wel binnen drie minuten zichtbaar streepje..[ niet vet genoeg naar mijn gevoel..]
Net voor mijn eigen gemoedstoestand een CB digitale test gedaan, en die zei..ZWANGER.
Dus ik ben helemaal blij.
Ik denk dat je zelf heus wel voelt of je moet testen.
Ik had dat wel, en heb nog nooit negatief getest..
Wist het gewoon al, maar dan is dit ook de derde keer he!!
Succes, en ik duim voor je!!
Groet R

tja ik weet het nu echt niet meer. Heb een heeeeel licht ongi gevoel en miniem bloedverlies. Nou ja bij het afvegen en dan moet je wel heel goed kijken. Ik heb vandaag wel erg veel gedronken en ben ook erg vaak naar de wc geweest, gewoon om te controleren. Ik heb ook nog nooit gehad dat het zo lang duurde voor de ongi door zette. Normaal is het 3/4 keer iets en dan voluit. Maar nu is het steeds eigenlijk niets.
Ik durf nu echt niet meer te testen.
Moet wel zeggen dat ik ook een ander gevoel in mijn benen heb. Had vandaag 2-3 keer het gevoel dat ik door mijn knie zakte. Ach ik wacht nog een nachtje af en dan test ik echt als ik niet ongi geworden ben.

jullie horen het zo snel mogelijk
liefs daan

Hoi Daan,

Ik herken je klachten helemaal hoor! Wil supergraag moeder worden maar aan de andere kant is het ook doodeng. Je zwangerschap, een bevalling, een heel ander leven....
Hoe zal het allemaal gaan??? Ik heb een boek gekocht via "Ouders van Nu" en daar staat ook in dat het allemaal heel begrijpelijk is. De blijheid aan de ene kant, de spanning aan de andere kant. Het grote onbekende zeg maar!
Dus je bent absoluut niet de enige! Ik denk dat veel meiden dat hebben maar het misschien niet durven zeggen! Jij wel! Goed hoor!
Succes!

Liefs,
Cameltje

Ik ben totaal niet nieuwsgierig hoor... maar ik ben erg benieuwd naar de uitslag van je test! Heb je het al gedaan?

Ik probeer mezelf in te houden en minimaal een week te wachten na mijn NOD, maar ik denk niet dat ik dat vol ga houden. Sowieso is het wel leuk om het zo snel mogelijk te weten natuurlijk!

Ik blijf geduldig wachten...

he marian

ik had weer een nieuw topic geopend met als titel de test kan de kast weer in. Met andere woorden ik ben toch ongi geworden. Wel jammer, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik er wel makkelijk overheen stap.
Wij zijn dan ook al met de pil gestopt terwijl onze wens nog niet supergroot was. Dit hebben we bewust gedaan, omdat het idd wel eens langer kan gaan duren.
Als ik wel zwanger zou zijn geweest dan waren we natuurlijk wel superblij, maar hadden we waarschijnlijk wel even moeten slikken.
Ach komt allemaal wle goed denk ik.
we gaan nu gewoon voor ronde 4 met veel plezier  mijn vruchtbare dagen vallen precies in onze vakantie. We gaan ergens op een camping staan met een tent. Dat komt wel goed (haha)
liefs daan

Terug
Bovenaan