Testen lopen niet echt op:(

Het wel of niet oplopen van testen zegt niets over de uitkomst van de zwangerschap. Ook bij goed oplopende testen kan het helaas eindigen in een miskraam. Ik zou vooral stoppen met testen want je maakt jezelf er alleen maar gek mee en stress is ook niet goed voor je kindje. Hoe moeilijk ook, afwachten tot de eerste echo. Misschien wat afleiding zoeken? Zolang je geen bloedverlies en/of krampen hebt dan is dat een goed teken. Sterkte!

Blijft lastig hoor!
probeer jezelf vooral niet gek te maken en stop met testen. Testen maakt helaas alleen maar onzeker. Zolang je geen krampen hebt of andere 'gekke' dingen zit het voor alsnog goed. Inderdaad afwachten tot de echo! Als hun twijfels hebben zullen ze je 2x bloed laten prikken om te zien of je hcg is gestegen. Maar dat is iets voor later! Voor nu nog even twee weekjes 'overleven' en genieten want je bent hoe dan ook toch zwanger. En wie weet zit het allemaal wel goed!!

twee streepjes zijn teee streepjes.
bij mij. Op de derde dag testen liep die juist af omdat her juist te veel hcg in me bloed zat wat die test niet aan kan volgens de vk ik zou gewoon lekker afwachten tot je eerste echo

Terug
Bovenaan