Testen lopen niet op

Hoi allemaal,

Ik heb maandag voor het eerst een positieve test gehad, een hele lichte streep. Vanmorgen weer getest en weer een heeele lichte streep. Wel iets donkerder dan Maandag. Heb nog steeds geen menstruatie maar ook niet echt andere kwaaltjes oid. Ja vlagen misselijk en hier en daar wat gevoelige borsten. That’s it. . ?‍♀️ ik ben er onzeker van. 

Ik heb me maar aangemeld bij de verloskundige. En ga het maar afwachten. Maar heeft iemand hier ervaring met niet oplopende testen? 

Bij mijn vorige zwangerschappen had ik op den duur wel knallers... ?‍♀️

 
Kan het zijn dat je minder ver in je cyclus zit dan gedacht? Heb je ovulatietesten gedaan? Waar zit je nu in je cyclus?
 
een app kan natuurlijk nooit exact voorspellen wanneer jouw eisprong geweest is. Dus het zou zomaar kunnen dat die deze cyclus later is geweest en je nog ongesteld moet worden (of je misschien priller zwanger bent dan je denkt). Als je geen ovulatietesten hebt gedaan kun je nooit weten of je overtijd bent ?
 
Oke dan hoop ik dat dat het is. Een streep is een streep. Ik dacht dat het vrij accuraat was gezien je eisprong 14dagen na je ongesteldheid is. ?‍♀️ 
 
Ik wacht het rustig af. In de hoop dat het goed zit. Ik ging er van uit dat het niet goed zat. 
 
[quote quote=10604579]Oke dan hoop ik dat dat het is. Een streep is een streep. Ik dacht dat het vrij accuraat was gezien je eisprong 14dagen na je ongesteldheid is. ?‍♀️ Ik wacht het rustig af. In de hoop dat het goed zit. Ik ging er van uit dat het niet goed zat.[/quote]
Nee dat is zeker niet zo! De folliculaire fase, dus de fase tussen je menstruatie en je eisprong (waarin je follikel (ei) groeit en springt) wisselt per persoon en per cyclus. En is voor sommigen veel regelmatiger dan voor anderen. De luteale fase, van je eisprong tot je menstruatie, is wel meestal 14 dagen, daar zit veel minder variatie in dan bij de folliculaire fase. Deze verschilt ook minder per cyclus. Had ik gelezen in een andere topic dat je een clear blue had die 'niet zwanger' aan gaf? Want dan ben je, helaas, op dit moment nog niet zwanger, of is er in ieder geval nog niet voldoende hcg dat dit met die test wordt opgepikt. Ik vind zelf de digitale testen betrouwbaarder dan de streepjes, omdat die vaak nogal wisselend worden geinterpreteerd
 
@gebruiker, ja heb inderdaad een negatieve digitale test gehad. Maar 3 normale positieve streepjes testen. 
Hier linkje 
 
https://myalbum.com/album/oKStKbYR8Bt3Qr/?invite=9d566fdb-ec9e-4edb-8bcd-7003123274b4
 
Ik heb de eerdere ervaring met deze testen dat ze negatief waren bij te vroeg testen. Dus geef het deze keer dus ook het voordeel van de twijfel ?.
 
 
 
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de lijntjes niet erg overtuigend vind, ik zie een soort dun lijntje maar k zou deze testen zelf niet als positief beschouwen. Maar misschien zien ze er in het echt anders uit dan op de foto. Daarom vind ik zelf dus de digitale test 'betrouwbaarder' omdat je dan niet hoef te dubben of je wel of geen lijntje ziet. Maar goed, het enige dat je kan doen is afwachten en over een paar dagen opnieuw testen als je dan nog geen menstruatie hebt. Ik duim voor je!
 
Terug
Bovenaan