Testen lopen niet op

Oeh, deze met blauwe streepjes zijn helaas niet heel betrouwbaar, ze geven vaak een dun streepje terwijl er niks is. Je zou beter dan een kruidvat test kunnen doen of wachten tot Clearblue digitale positief is. 
 
Zo lastig op de foto te krijgen. Dit is mijn 2v5 K test.
 
https://myalbum.com/album/vLDxFrLBY8FSh4/?invite=6f4aa1e3-1212-48c3-bb7b-0920bd4f4a06
 
Nog steeds geen menstruatie te bekennen en daarnaast test ik ook maar niet meer. Mn borsten lijken gevoeliger en de misselijkheid met vlagen toe te nemen. Maar dat is het dan ook. Mijn afscheiding is wel enorm toegenomen,  en dat is herkenbaar uit mijn vorige zwangerschappen. Man man man wat een narigheid dit. Ik heb besloten Woensdag weer een test te doen. Dan moet er toch wel een knaller uit komen ?.
 
Hey ,
Ik heb 2maanden geleden een miskraam gehad helaas 2dagen na mijn menstruatie.
Nu ben ik weer zwanger ik weet dit sinds 3februarie ☺️
Ik heb me sindsdien iedere dag getest had ieder keer een mooi oplopende resultaat.
2dagen voor mijn menstruatie had ik deze keer bruin/roos verlies.
2 keer weinig oudbloed met afvegen.
Maar al 3dagen dus meestal enkel bij afvegen bruin verlies vandaag zo goed als niets.
Ik test nog steeds positief en nog steeds gevoelige tepels en groter. En totaal geen buikpijn , bij mijn miskraam vorige keer had ik buikpijn zoals bij mn menstruatie?
herkennen jullie dit ?
 
Nou ik heb vandaag echt aanzienlijk meer last van mijn borsten en misselijkheid gekregen. Net getest en ja hoor, een duidelijke streep! Zo blij! Geen idee hoe maar denk dus echt een latere eisprong. ?‍♀️ bedankt dames voor jullie duidelijke toelichtingen! 
 
@gebruiker: geen ervaring met je verhaal en vervelend om te lezen dat je een miskraam hebt gehad. Ik zou het in de gaten houden en anders een verloskundige bellen na enige tijd bloedverlies? Succes ?
 
[quote quote=10604794]Nou ik heb vandaag echt aanzienlijk meer last van mijn borsten en misselijkheid gekregen. Net getest en ja hoor, een duidelijke streep! Zo blij! Geen idee hoe maar denk dus echt een latere eisprong. ?‍♀️ bedankt dames voor jullie duidelijke toelichtingen! @gebruiker: geen ervaring met je verhaal en vervelend om te lezen dat je een miskraam hebt gehad. Ik zou het in de gaten houden en anders een verloskundige bellen na enige tijd bloedverlies? Succes ?[/quote]
Wat goed, gefeliciteerd! Eindelijk wat meer duidelijkheid ?
 
Ik heb van mijn innesteling elke keer ook wel 2-3 dagen beetje bruinig bloed bij het afvegen. Nu voor 3de keer zwanger, de maand ervoor had ik wel een innestelingsbloeding maar 2 dagen later echt ongesteld geworden. Ik wacht daarom echt met testen tot 1-2 dagen na mijn verwachte NOD. Een streepje is dan zwanger, ik test nooit meerdere keren. Ik heb ook mijn hele leven maar 4 testen gebruikt, in tegenstelling tot de meesten hier, lijkt het. Ik heb wel de 2-streepjestesten van het kruidvat.
 
Terug
Bovenaan