Testen na innesteling, wie kan met me mee kijken?!

<p>Hoi allen,,</p><p> </p><p>Ik heb even een dilemma waar ik nog niet uit ben.</p><p>Wachten duurt natuurlijk lang, normaal zou ik er nooit zoveel werk van maken en denk ik gewoon, volgende keer beter, maar deze keer voelt het anders..</p><p>Voor mijn NOD kreeg ik ineens erge krampen, steekjes maar werd niet ongesteld. Een dag later had ik alleen bruin en rood bloed (heel weinig) in mijn maandverband. Verder had ik in t begin van de maand al klachten, buikpijn, rond mn lies en onderrug, waardoor ik al dacht huh wat is dit. Daarna dit er nog bovenop. Ik ga er vanuit et dit de innesteling is geweest, want dit heb ik nog nooit gehad. Het was echter wel een late innesteling.. Ik had krampen en ook wat heldderroodbloed, naast bruin en erg weinig dus.. oh en trouwens ik was enorm humeurig alsof ik in puberteit zat, heel overdreven.. (Misschien hormonen dus), nu nog steeds wat last van..</p><p>Nu sprak ik anderen die dit ook meegemaakt hebben, met late innesteling, en dat ze na een week pas echt een positieve test in handen hadden.</p><p>Nu ben ik natuurlijk erg nieuwsgierig, en wil graag weten of het dan toch echt (weer) een zwangerschap is! Dus ik ben al vanaf 2 jan aan het testen elke ochtend. 3 dagen na de (vermoedelijke)innesteling. 6 jan. Zou een week vanaf begin inn. Zijn, en 8 jan vanaf t einde daarvan.</p><p>Nu zag ik eerst helemaal niks, echt omo wit, maar heb toch écht het idee dat ze aan het oplopen zijn! Verder vraag ik me trouwens ook af of ik moet tellen vanaf dag 1 van de innesteling, of pas aan het éind van de innesteling.. Dat maakt ook nog weer 3 dagen verschil.</p><p>Helaas heb ik getest met Kruidvat early... En nu lees ik pas dat deze erg onbetrouwbaar kunnen zijn... daar ging mijn vreugde.. want ik zie toch echt duidelijke tuurstreepjes.. de eerste is wit(omo) en daarna zie je echt steeds donker wordende tuurstreepjes..</p><p>Kunnen jullie met me mee kijken?</p><p>Op de foto is het trouwens erg moeilijk om te zien, in het echtzie je het echt beter..!</p><p>Heb vandaag een andere test van de kruitvat gekocht, de 2 voor 5.. hoop dat die dan wat duidelijkheid brengt, want ik durf hier niet meer op te hopen..!</p><p>Ik hoor graag weer van jullie!</p><p>Groetjes </p>
 
Als je de App gebruikt staat het inderdaad rechtsboven het tekstvak.
Als je de site gebruikt staat er zo'n afbeelding icoontje waar je een afbeelding toe kunt voegen.
 
Hmm... dan weet ik niet hoe dat werkt eigenlijk. Heb zelf nog nooit een afbeelding toegevoegd ?. Hoop dat iemand anders je kan helpen die het al wel eens heeft gedaan hier!
 
Terug
Bovenaan