Testen na innesteling, wie kan met me mee kijken?!

Je kan misschien proberen om de foto te uploaden via een website zoals nl.imgbb.com (eerste link die ik tegenkwam) en dan de link hier delen. Denk dat dat wel moet werken.
 
Haha, als je op de link klikt doet ie het!??
Ik heb verder al een andere test van de kruidvat gedaan, en die was helaas helemaal omo wit..?
Wel schandalig dat ze deze testen in de winkels hebben liggen, qant een streepje hoe dun ook, zou zwanger moeten aangeven.. 
Bedankt voor jullie hulp en meelezen/leven iig. Dat helpt iig wel wat?
 
Ik zie inderdaad een hele lichte streep, maar ik heb hier eens gelezen dat een test met roze ipv blauw beter resultaat geeft. Dus als je zo'n test heb zou ik het daar nog eens opnieuw mee doen. Ik heb nu een beetje het gevoel dat het 50/50 kan zijn maar denk dat je zeker hoop maf hebben. 
Wanneer is of was je NOD? 
 
Ja he! Dat zie ik dus ook..! en het gekke daarvan vind ik, dat ze dus wel oplopen??.. ze zouden dan toch eigenlijk allemaal wit meoyen blijven, en niet oplopend zijn.. hmm.. haha.
@Gebruiker10371287
Ik heb een eventuele late innesteling gehad, als het een zwangerschap zou zijn.. die heb ik gehad 2 dagen voor mijn NOD. Toen begon deze.. de eerste dag had ik alleen maar krampen en prikkend gevoel. De 2e dag pas heldderrood en bruine afscheiding (weinig).
1 januari was mijn NOD.. als het wel een innesteling is geweest kun je pas na een week een positieve test hebben. En dat zou dan 8 januari moeten zijn geweest.. ik heb 7 januari met een andere kruidvat test getest, die was omo wit.
Vandaag weer met (de overgebleven kruidvat early testen, had er nog 2) deze geeft dus weer (vanmorgen) een hele lichtblauwe streep aan..
Als ik het internet afstruin, kom ik ook weer verschillende dingen tegen, dat men na innesteling pas 10 - 14 dagen positief test.
Dan zou dat bij mij nog moeten komen dus.. haha lastig. Ik blijf er maar mee zitten omdat ik me depri voel, anders dan anders en zo af en toe vlagen van hoofdpijn heb.
Verder eigenlijk niks, geen gevoelige borsten  dit had ik bij onze eerste zwangerschap wel.. maargoed de andere symptomen heb ik dus wel..?
 
Terug
Bovenaan