Testen of nog even wachten?

A

Anoniem

Guest
hallo dames,

15 juli eerste dag van mijn laatste menstruatie, sinds ander halve week last van opgezette borsten en last van mijn tepels, ben nog steeds niet ongi. De maand hier voor was ik ook overtijd . we hopen het zo maar toch bang voor nega. wat vinden jullie?

Liefs

Hoi Hoi,

Als je een gemiddelde cyclus hebt van 28 dagen, zou je nu ene test kunnen doen.
Opgezette borsten en last van je tepels kan een teken zijn, maar je lichaam kan je ook in de maling nemen.
Suc6.
Groetjes

bedankt voor je snelle reactie , ja precies daar dacht ik ook al aan, kan het zijn dat je zo snel al last van je humeur hebt ?

liefs

ja dat kan. Mijn nod heb ik (of niet natuurlijk) rond de 26ste, maar heb nu ook al zo'n last van me borsten. En af en toe ben ik beetje erg sagerijnig en snel moe, en erg last van me onder rug.
Heb het bij de eerste (zijn nu bezig voor een derde) ook gehad en toen werd ik gewoon ongesteld.
Dus ja, het kan 2 kanten op...

welke ronde zit jij dan? wij zijn bij de 2e maaar had3 dagen echt een chagerijnige bui pff haha

succes
lief

We zitten nu in ronde 1 voor ons derde kindje.
Jij ook suc6

ik zou testen..
En die kwaaltjes,, tsja die heb ik ook elke maand, en telkens niet zwanger. Wij zitten inmiddels in ronde 11.
Je lichaam kan je goed voor de gek houden!

wij nu in 2e voor de eerste dus dan is alles nog nieuw, spannend he, heb mezelf voor afgesproken dat ik tot maandag wacht als ik nog niet ongi ben dan een testje, pff spannend he altijd, voor iedereeen heel veel succes

liefs

Terug
Bovenaan