Testen of nog even wachten?

knap als je tot maandag kan wachten hihi ik heb donderdag me NOD en ga morgen echt wel testen haha ookal verwacht ik weer negatief..;-( voel me echt niet zwanger! zitten nu in ronde 9 voor een 2e! hopelijk is het eens raak! maar jullie bezig voor de 1e spannend zeg!! probeer er ook nog van te genieten!! succes en duim voor je!
liefs

Hoi hoi!

Heel toevallig, mijn laatste dag was ook 15 juli!!!
Ik had vorige week al flink last van mijn borsten, reukverandering, kortaf, misselijk enz enz...
Afgelopen zaterdag getest (te vroeg, maar kon niet wachten) en jawel! BINGO!!!
Ben nu 4 weken en 4 dagen zwanger, dus ben heel benieuwd hoe het bij jou is... ik vind het knap dat je kan wachten hoor!!!
Bij ons is het het 1e kindje en de 1e ronde! Dubbel bijzonder dus! Maar het kan.
Zal voor jullie duimen....!

Liefs*

wauww gefeliciteerd!!!

ik ben ook benieuw maar ben bang voor nega vandaar dat ik ff wil wachten of me ongi uit blijft tot maandag haha, ik had afgelopen maand dat ie uitbleef dus vandaar. spannend voor julliezeg ook de 1e hihi al een afspraak voor vk?

Liefss

Dankjewellll!!!!!!! :D
Ja begrijp dat je telleurstelling wilt voor komen hoor, maar oooow ik zou echt niet kunnen wachten, had de week ervoor al een test gedaan hahaha zo dom, negatief natuurlijk hoe kan het ook anders... hihi! Stuk ongeduld dat ik ben!
Ik ga niet naar de vk, begin bij de gyn door mijn eigen gezondheid en heb as donderdag al een afspraak :D kan niet wachten!!! ws ook de 1e echo dus reuze spannend!! Tuurlijk is er nog niet veel te zien, maar het is de 1e keer dat we ons kindje gaan zien en ik weet wel gelijk of het op de goede plaats is ingenesteld ;)
Ben benieuwd joh! Als het raak is zijn we even ver denk ik zo :D

Liefs*

Mijn eerste dag van mIjn ongesteldheid was 14 juli. Vanochtend getest en ik ben zwanger!!!!
Dus doen!! Hihi succes

haha gefeliciteerd meid, wauw al die zwangerschappen om me heen ben blij voor jullie!!!

miss dat ik morgen dan maar ff een testje ga doen,
nu kan ik zelf ook niet meer wachten haha
wat een ongeduld ben ik zlf dan ook weer he hahah

Liefss

En??? Hihi, voor mij ist het nog veeeel te vroeg, ik test rond de 27ste....

Xxxx

Terug
Bovenaan