testen op 1 april?

A

Anoniem

Guest
Hi meiden,

lees net allemaal berichtjes van dames die positief getest hebben... GEFELICITEERD  ALLEMAAL! en geniet van deze mooie tijd!

Ik heb vanmiddag samen met mijn mannetje afgesproken dat, als ik niet ongi wordt,  we volgende week zondag zullen testen, 1 april, hi hi...Dat had ik zelf al wel bedacht, maar toch even bespreekbaar gemaakt.
Mijn NOD is 30 maart en eigenlijk vind ik het wel vlug om te testen, maar ik doe het toch maar. We hebben namelijk afgesproken om die dag (1 april)  een introductie duik te gaan maken en als ik zwanger blijk, dan mag dat niet.
Gister heb ik even op babybrabbel een vergelijkingstest bekeken van allerlei testen, wat zijn de CB en predictor duur!!!! Mijn man was zo schattig om te zeggen dat we op een kindje toch niet hoeven bezuinigen, ik kon hem wel opvreten, wat een poeppie!

Nou ja, gevoelsmatig zal dit een hele lange week worden. Ik hoop voor een ieder dat de RD uit zullen blijven en op nog veel meer positieve testen!!!!

Knuffiels, Kriebels

Hai, rond die periode ga ik ook testen....  als er nog geen roods te bekennen is en ik me de dagen ervoor kan inhouden, hihi.... Deze week kan niet snel genoeg gaan natuurlijk....... Gisteren verloor ik eventjes een beetje bloed, heel weinig maar, maar wel rood, dus zat ff te balen, maar het is weer voorbij en we wachten maar geduldig de week af. Geen klachten, alleen een zeer bekken ineens, maar ja...............
Nou, succes met afwachten deze week. En van het weekend lekker druk met elkaar forummen om te vertellen of het wel of niet....... raak is.....
Sigri

hoi,
ook ik ga rond die tijd testen. Mijn cyclus is 28 of 30 dagen en ik heb 28 of 30 maart (lekker makkelijk) mijn NOD. Als ik 30 maart niks roods heb, ga ik de 31e of 1e testen. Ik ga niet lang wachten met een test. De vorige keer (okt,MK) heb ik op de dag getest dat ik ogni moest worden en toen had ik al twee streepjes. Ik hoop dat ik dat nu weer heb!!!

spannend he

groetjes
Patricia

He kriebels, Wij gaan ook testen op 1 april, heb 31 maart mijn NOD maar ik hoop het niet natuurlijk! Misschien moet ik meer geduld hebben en niet meteen testen, maar inmiddels ronde 16 en ik vind het nu wel mooi geweest. Spannend zeg!
De vorige maanden hield mijn lichaam me flink voor de gek, ik voelde me misselijk en moe. Misschien hoopte ik er teveel op.

Ik hoop nu ook, maar heb t wel wat meer losgelaten. En ik voel helemaal niets, had gisteren wel ineens hele rare steken onder in mijn buik. maar dat was het niet misselij, geen rugpijn helemaal niets! Dat die  maar weg blijven !

nog even geduld meiden en dan weten we het!

succes met wachten!

groetjes Saarj

Kunnen we het zolang nog wel volhouden? Of gaan we 'stiekem' toch een dagje eerder aan de test (hihi)????? Ook iemand een beetje bloedverlies gehad afgelopen weekend?
Nog steeds geen 'echte' klachten....... ben benieuwd en zal voor ons allemaal duimen.

he meiden

hier nog een! wij gaan zaterdag testen, dan ben ik een week overtijd. de eerste test was te vaag. (ik kan t ook nooit laten om op mn nod te testen)

HEEL VEEL SUCCES ALLEMAAL!!!!!!!!

liefs esther

hoi!!!

Ik denk ik ook dit weekend. Vorige cyclus was 30 dagen, en dat is dan dus op de 30e maart..... vind het ZOOOOOO spannend weer!

liefs en ik hoop op zondagavond/maandag hier allemaal blije berichtjes te zien?!?!?!

He meiden!
Ik ook zondag 01 april!!!
van het weekend ook rosig slijm gehad...verder alleen moe! Misscien door het harde werken...
Succes meiden en ik zal heeel hard
xie maantje

Terug
Bovenaan