testen op 1 april?

Hai allemaal,
ik heb zondag en gisteren ook wat rosig slijm verloren. Maarre.... ook een hypergevoelige (matcare) test gedaan. Voor de fun, haha. Wel een 2e (natuurlijk nog vage) streep te zien.... even afwachten dus nog, hoop dat alles goed gaat en in ieder geval kan ik zater/zondag dus zeker vertellen of de streep extra donkerder is geworden of niet.... Ooooooooh, spannend allemaal, en zeker ook hoe het met jullie gaat. Zou het erg gezellig vinden om met veel 'bekenden' van dit forum naar het decemberforum te gaan...
Bye!!

Oohhh, meiden, wat superspannend allemaal zeg!!!!
Ik kan het niet laten het internet af te struinen en alles over zwangerschapstesten in me op te slurpen, zodat ik er in het weekend klaar voor ben, en dan ben ik nog niet eens overtijd.
Ik heb overigens wel een heel sterk gevoel dat het raak kan zijn. Plotseling besluipt mij het gevoel: oke, en als die test dan straks positief is, wat moet ik daarna dan doen???? Bel ik eerst een huisarts of moet ik gelijk een verloskundige praktijk benaderen.
Oh, ik haat dat onzekere gebeuren. De week vordert ook maar gestaag, NOD over 2 dagen, brrrrr.......

x krie_bels

ik zelf 31 of 1 april mijn NOD, maar ik gooi er 31-3 toch een testje tegenaan als er nog geen RD zijn....

Gewoon uitvoorzorg omdat mijn moeder en stiefvader 1 april weer teruggaan naar Indonesië en ze pas in augustus weer komen.

stel.... ik test positief... dan kan ik hun het blijde nieuws nog persoonlijk zeggen en niet eventueel over de telefoon.

Liefs Randy

Hallo allemaal,

voor ons is het de eerste maand dat we hebben geprobeerd om zwanger te worden dus het is allemaal nog zo nieuw en spannend voor mij. Ik denk dat mijn syclus ongeveer 30 dagen is dus ik ben van plan om zaterdag te gaan testen als ik tenminste niet ongi word. ik ga dan naar nederland ( ik woon in engeland) naar mijn ouders dus het zou een prachtig goed nieuws zijn mocht ik zwanger blijken!! maar ja , dat zou wel heel erg veel geluk zijn want dit was mijn tweede maand nadat ik gestopt was met de pil.
Ik moet mijn zwangerschaps test op het vliegveld doen!!!
Ik heb vandaag (eigenlijk veel te vroeg een test gedaan en die was neg. maar dat is toch te onbetrouwbaar? Ik heb me wel veel misselijk gevoeld de laatste twee weken maar niet overgegeven of zo. Ook heb ik het gevoel dat ik wel veel afscheiding heb. weet iemand waar dat op kan duiden?? ik heb nog zo weinig ervaring en kennis op dit gebied.

desalniettemin wens ik iedereen heeeel veel succes en hoop voor iedereen op goed nieuws. en anders gaan we toch vrolijk naar de volgende ronde?

liefs, t

Meiden,

Heel veel suc6!!! Ik zal voor jullie duimen.

Liefs Lientje

Ps Ik wil heel graag sterretjes vangen !!!

Terug
Bovenaan