Testen voor NOD?

johhhhhhhhhhh van wie hebben jullie die fijne goedkope site??? ahahhahahaha!!!
fijne site he!! succes meiden!! ik duim voor jullie!!

l;iefs sweety

JAAAAAH Sweety je bent geweldig! hahahhaha maar dat wist je natuurlijk al! Mijn reddende engel en redder in nood altijd goed advies zoals die stie hahahhahahahahahah.

Kus

tuurrrrrrlijk hahahahhahahaah Graag gedaan meid!!! Leef je maar uit!!! mijn duimen zijn bijna stuk, dus doe er maar gauw eentje he..:)

xxxxx

Daar zijn we weer,

En helaas vanmorgen ongesteld geworden, echt balen, je hoopt zo dat het misschien al raak zou zijn. Wat wel fijn is dat na 13 jaar de pil geslikt te hebben ik nu netjes na 28 dagen ongesteld ben geworden. We gaan gewoon door met de 2e ronde!

X Deb

He deb,

Wat jammer dat je ongi   bent geworden! Heel succes en klusplezier in ronde 2!

Kus Loth

hee deb.

wat jammer joh!!! waarschijnlijk ga ik lekker met je mee naar ronde 2 hoor!! helaas gaat \Loth ons denk ik wel verlaten ahhaha nouja, helaas....hardstikke top natuurlijk...ik heb pas 13 januari NOD, dus moet nog ff gedult hebben

jij succes in ronde 2!!!

knufffffffffffff

Jullie zijn ook beiden net begonnen? Spannend he?

Doen jullie ook ovalutietesten? Ik lees hier op het forum dat het wel handig is, ik heb ze net maar besteld, ook weer op die goedkope site! En die testen werken opzich prima, helaas geven ze nog niet aan wat ik wil zien maarja!

Ben jij zwanger Loth? Leuk hoor, 1e ronde?

X

joehoe debje,

ja he fijne site he ahhahah ik heb het al aan meer mensen getypt die site ook bij wij gaan voor een tweede topic. ik gebruik ze dus ook hahahaha werken prima! en lekker goedkoop, kost anders zo veel he!!

nou succes hoor!!!

Terug
Bovenaan