Testen voor NOD?

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Heb vandaag een setje testen voor ovulatie en zwangerschap binnengekregen. Heb donderdag mijn NOD, maar ga er natuurlijk niet vanuit in de 1e ronde. Toch vind ik het wel spannend, er zit 1 test bij welke je al 4 dagen van te voren kunt gebruiken. Ik zit nu 2 dagen van te voren.

Heeft iemand ervaring met dit soort testen en ooit een positieve uitslag gehad voor de NOD??

Ik twijfel of ik het toch keertje zal proberen of zal wachten wat er rond mijn NOD gebeurt.....

Ben zooooooooooo ongeduldig! Mijn mams lacht zich kapot als ze dit zou weten...

Lfs

Hey meis,

Ik voel me echt een kansloze eppie, aangezien ik moet toegeven dat ik nog maar in ronde 4 zit, nog nooit zwanger ben geweest, maar al wel talrijke ervaringen heb met testen voor NOD, hahaha!

Je kunt het altijd proberen. Maar het is ook ontzettend stoer, sterk en dapper als je kunt wachten ;-)

Ik heb de Predictortest gebruikt en die blijft ernstig streeploos. Zelfs de controlestreep komt maar met moeite door. Welke test heb jij?

Liefs,
melian

Hay Melian,

Hahahaha ik lach me kapot om jou berichtjes! Hahahaha, ik vrees dat hier net zo'n kansloze eppie zit alleen zit ik zelfs nog maar in ronde 1.

Ik heb de CB digitale test met indicator :) Klinkt zoooo coowwl zo'n ding! En ik kan eigenlijk niet wachten... ik denk dan, waarom wachten als ik het ook nu al zou kunnen weten. Alleen als het negatief is weet ik het natuurlijk niet zeker en ze zijn nog best prijzig laat maar zeggen. Ik ken mezelf... dit zwanger worden wordt een heuule dure hobby. Ik overweeg om mijn acrylnagels er voor de deur uit te doen ;-)

Ik heb overigens ook nog nooit zo vaak aan mijn tieties gezeten als de afgelopen maand hihi, ze blijven wat gevoelig, maar dat kan ook komen omdat ik er zo vaak aan zit gheghe! Verder voel ik eigenlijk vrij weinig. Wat last van de onderrug en dus gevoel dat mijn menstruatie wel gaat komen, maar ook dat is niet uitgesloten.

Wat een rare mensen zijn wij zeg!!

Hoe voel jij je, ik zag al dat je 2 daagjes langer dan mij moet wachten. Heb je deze maand ook al weer getest :)

Lfs

Spannend meid!!

Ik zit in hetzelfde schuitje bijna, vrijdag NOD met 28 dagen............ik ga pas volgende week testen............anders is de teleurstelling zo groot. Ik ben ook voorzichtiger met blij zijn vanwege mijn miskraam vlak voor de kerst.

Ik zal als ik jou was nog even wachten en hem gebruiken als je écht overtijd bent......

xxxxxxxxxxxxxxx Mij

Hahaha, we zijn zeker rare mensen. Mensen met hormonen en rammelende eierstokken ;-) We moeten er maar een beetje om blijven lachen, toch?

Ik kan me herinneren dat ik ooit bij de dokter was, omdat ik bang was voor een knobbeltje in mijn borst. Toen ze vroeg waar dat knobbeltje dan moest zitten, moest ik tot mijn grote schaamte wijzen op een blauwe plek. Ik had er al een week lang zo op zitten duwen, haha! Ik kan me goed voorstellen dat je constant bezig bent met voelen aan de boobies in de hoop op verandering. Zelf ben ik meer baarmoedersteekjesgericht, maar zo heeft ieder natuurlijk zijn gekte ;-)

Ik heb deze maand uiteraard al wel eens getest en de uitslag was negatief. Nadeel van een vroege test is dat deze vals negatief kan geven. Een ander nadeel is dat de test ook positief kan geven, terwijl er een vroege miskraam onderweg is. In dat geval had je misschien beter 'gewoon' ongesteld kunnen worden, zonder de vreugde en voorpret bij positief.

Ja, als je het enigszins kunt opbrengen, zou ik de acrylnagels houden en nog even wachten met de test.

Liefs!!

Ik ben ook zo ongeduldig!! Bij mijn eerste twee kindjes wist ik al 4 dgn voor mijn nod dat het raak was. Toen ronde 1 en ronde 3 raak.
Nu heb ik ronde 1 ook pos getest voor mijn nod en toen ik 1 dag overtijd was. Daarna toch ongi geworden dus vroege mk.
Er zitten twee kanten aan dus.... Het is leuk om vroeg te weten, maar ook klote als het dan niet goed blijkt te zijn.
Ik zit nu in ronde vier en heb me voorgenomen niet meer vroeg te testen!
X

Thanks voor jullie reacties! Ik heb met moeite (echt moeite geloof me, ik had ze beter niet kunnen kopen...) besloten dat ik ga wachten! Morgen is mijn NOD al... :) ik wil proberen om tot zaterdag te wachten als het niet komt, want het wil nog wel eens vrijdagochtend worden i.p.v. donderdag dus zaterdag ga ik me pas afvragen of het zo is. En dan nog, want ik heb niet ontpild dus voor het zelfde geld is mijn cyclus gewoon nog in de war en heb ik er één van 40 dagen :) Arrrghhhh, hopen van niet natuurlijk.

Ik voel nog niets...... (ik ben er 1 die normaal uren van te voren voelt dat die menstruatie er aan zit te komen).

Succes meiden! Ik hoop het voor ons allemaal! Nog een paar spannende dagen en anders kunnen we weer even ontspannen :)

Lfs

Voel nu toch wat..... denk dat het er aan komt.
Heb het trouwens koortsachtig warm sinds gister. Nu wel heel erg... helaas geen temp.meter bij me, griepje of?

Pfff....

Terug
Bovenaan