Testen voor NOD?

Ja ja, zwanger worden is een stressvolle periode;-)
Testen voor NOD doe ik niet meer. Dat gaat dan veel te veel kosten. Geduld is een schone zaak.

Humoristische berichtjes hier.... en zo herkenbaar! Vooral dat tietenvoelen... kon ik als de beste (en in de eerste weken van de zwangerschappen ook) en het letten op innestelingssteekjes, die ik beide keren NIET voelde toen ik WEL zwanger was... en mijn borsten waren bij deze zwangerschap niet gevoelig en bij de eerste twee keer wel... dus meiden, het zegt allemaal niks... maar wel heel erg te begrijpen!

Ik ben gelukkig nu zwanger van nr 2, maar bij allebei de keren was het rond mijn NOD zo moeilijk om niet te testen. En als je dan niet positief testte en niet ongie werd, moest er natuurlijk nogmaals getest worden en normaals.... haha! Maar aangezien deze hobby zo duur werd hebben we op een gegeven moment een lijn gesteld... minstens 5 dagen overtijd zijn en dan pas mogen testen... zucht... lange dagen zijn dat dan hoor. En als je dan negatief test dan is dat helemaal niet leuk! af en toe was mijn cyclus uitlopen naar 14 dagen overtijd... grr... gelukkig was dit maar een paar keer voorgekomen.

Ik ben in totaal 3 keer zwanger geweest. De 1e keer na 5 rondes in nov 2007 maar dit werd helaas een miskraam.
2e keer na 3 rondes in april 2008 en in jan 2009 een gezonde meid gekregen.
3e keer na 3 rondes in sept 2010 en we verwachten in mei 2011 ons 2e wondertje...

Ik gun het jullie ook zo van ganse harte. Het is zo mooi om zwanger te zijn en nog mooier om na de bevalling je kindje op je borst te mogen hebben!

Blijf er vooral heel humoristisch instaan... dit maakt het allemaal wat luchtiger en zo kom je de wachttijd wat beter door!

En geniet van het klussen!!!

Terug
Bovenaan