Testen!!

Nog maar een paar nachtjes slapen en dan is het al zo ver, ben je al een beetje zenuwachtig? Zenuwen voor een hele mooie trouwdag en zenuwen voor een test. Mooi dubbel op dus!

Inmiddels heb ik ook lekker weekend, nog steeds niet ongesteld maar had vanmiddag wel pijn in m'n onderbuik. Net zo een gevoel als ik heb als ik ongesteld moet worden. Gek word ik ervan dat je overal nu zo op let. Maar ik hou maar in gedachten, dat het uiteindelijk allemaal ergens goed voor is....hoop ik dan!!

Groetjes,
Roos
 
Hoi meis,

De zenuwen beginnen nu wel te komen. Ik heb vandaag mijn jurk opgehaald en we hebben met de ambtenaar gesproken die ons gaat trouwen... spannend!!!

Ik hoop niet voor je dat je ongesteld wordt!! Maar steken in de onderbuik kan ook wat anders betekenen... Maandag ga ik bloedprikken om mijn HcG waarde te laten meten... IK HOOP ZOOOOOOO DAT IK ZWANGER BEN!! Dat zou het allermooiste huwelijkscadeau zijn!
Jij gaat maandag de dokter bellen he? Ben benieuwd wat hij gaat zeggen!!

Kus Frederique
 
En stond tie mooi ?!Geweldig zeker zo'n jurk aan hebben? Je voelt je er vast een prinses in.

Ik vind het erg leuk met je te kletsen, heb op het forum ook nog eerder door jou geschreven stukjes gelezen. Echt grappig eigenlijk dat je dingen vertelt, die je niet eens aan je vrienden vertelt. En dan ook nog aan iemand die je eigenlijk helemaal niet kent. Maar wel fijn, dan kun je tenminste je hoofd een beetje leeg maken in deze stressie tijd!

Hopelijk kan ik maandag inderdaad de dokter bellen, en ben ik nog niet ongesteld. Mijn hoofdpijn is vandaag voor het eerst een heel stuk minder.
Geen idee of dit een goed of slecht teken is.

Lastig he, wachten als je zo ongeduldig bent. Word nu weer met mijn fijne karakter eigenschap geconfronteerd.

X Roos
 
Hoi meis,

Al zeg ik het zelf... de jurk is prachtig!!!!! Echt precies een jurk die bij me past. Het schiet nu op. De ambtenaar van de burgelijke stand heeft gisteren gebeld om wat informatie te verzamelen voor de speech en we hebben de muziek afgeleverd voor de plechtigheid.. Spannende dag maandag he? Ben benieuwd wat de dokter zegt. Ik heb het alleen tegen mijn zus (en een paar vrouwen hier haha) gezegd dat ik bloed ga prikken... Ik laat je zeker (voordat ik op huwelijksreis) wat de uitslag is....
Misschien handig als je een reply neer zet om dat weer in het begin te doen? Anders moeten we steeds zo ver terug bladeren. Ik hoop dat je een heerlijk weekend hebt en ik hoor graag nog van je!!
Hoe voel je je nu trouwens? Ik heb het gevoel dat dat rare gevoel in mijn buik en borsten iets afneemt... ik hoop het toch echt niet....

Kus Frederique
 
Terug
Bovenaan