testen

A

Anoniem

Guest
Hallo Dames,

Vandaag was mijn NOD. Na wisselende gevoelens heb ik vanmorgen getest. En JAAAAAAAAAAA!!!!!!!! Positief! Dat had ik echt niet zo snel verwacht. De vorige keer duurde het in totaal ruim 1,5 jaar (incl een miskraam) voor we geluk hadden. En nu zomaar na 3 maanden al! Eindelijk durf ik de vage klachten die ik al bijna een week heb te geloven. En ja, onze kat had weer gelijk! Hij ligt al bijna 2 weken regelmatig op mijn buik. Dat doet hij anders nooit. Bij de zwangerschap van mijn zoon deed hij ook zo leip. Hij heeft het dus goed aangevoeld. En die maansteen heeft mij dus ook geholpen. Ik draag hem nu 6 weken. Hij verkleurde bij mij niet, maar heeft dus blijkbaar wel gewerkt. Nu gaan we hopen dat het allemaal goed blijft gaan.
Lieve dames, ik ga jullie dus helaas verlaten! Ik blijf nog regelmatig buurten hoor! En ik zal een beetje zwangervirus rondstooien, want ik gun het jullie allemaal!

Groetjes, Kat

Hoi Kat,

Van harte gefeliciteerd, geniet er maar lekker van !!!!

Mijn poes doet ook zo raar, steeds bij mij liggen terwijl ze nooit wat moest hebben van mij !! Morgen is mijn NOD, zou het dan toch misschien voor mij ook zo zijn ?

Hoop er niet te veel op.

Een hele fijne zwangerschap.

Groetjes Belinda

HOI HOI!!! Gefeliciteerd meid!!!Helemaal geweldig!!Ik hoop dat mijn maansteen ook zo`n geluk brengt en de rest natuurlijk ook!!! Geniet ervan!! P.s. kan ik die poes van jou niet even lenen???

X BB

heeee gefeliciteerd!!!

geniet er maar lekker van,tis toch helemaal geweldig dat het nu zo snel is gegaan.
stuur je wat goede hormoontjes onze kant op hihih

liefs nathalie

Haai Kat,

Van harte gefeliciteerd!!!!
Super voor jullie.

Liefs Nance

hallo Kat,

gefelliciteerd echt super geweldig natuurlijk.
Volgens mij ben jij de Kat die mij eerder een reactie had toegemaild, toen stond ik hier onder de naam Flosje, maar mijn maxlogin deed het niet goed en toen heb ik het opnieuw aangemeld onder mijn naam steef. Ik wilde jou in iedergeval nog bedanken voor je lieve reactie, het is voor mij voor het eerst dat ik op deze site was en het is dan echt leuk om te zien dat er mensen zijn die weten wat je bedoeld.
Nou ik wens je super veel succes enz toe met je zwangerschap.
groetjes Steef

Hoi Kat

Gefeliciteerd natuurlijk en er van genieten want 9 maanden zijn zo voorbij.
Flink met hormonen strooien   voor ons allemaal.
groetjes leeuw32.

Gefeliciteerd hoor! vind het helemaal geweldig voor je!! Misschien dat ik toch ook maar een maansteen ga kopen...ennuh misschien ook maar een kat, dan hoef ik geen testen meer te doen hahaha

Terug
Bovenaan