testen

Hallo
Ik ben 30 jaar en mijn vriend en ik willen graag zwanger worden voor de eerste keer.
Vind het heel erg spannend. Alles is natuurlijk nog nieuw. Kent een van jullie iemand wie ook de ziekte van Colitus Ulserosa heeft en dat deze persoon zwanger is of wil worden?

groeten,
jeanette

Geweldig, hopelijk mogen er nog velen volgen en verloopt alles naar wens. Natje

Hoi Kat,

GEFELICITEERD!!!!!!!!
Leuk voor je zeg.
Mijn kat ligt helaas altijd bij mij op schoot, dus daaraan zal ik het niet kunnen zien
We zullen wel zien hoe ze hier reageren mocht het zover zijn.

Geniet er lekker van en strooi maar flink wat zwangervirus over ons!

Liefs
Joanna

van harte gefelicteerd.
Geniet er vooral van, en laat je verwennen

groeten nathalie

Hey Kat,

Van harte gefeliciteerd.
En inderdaad hopen dat het allemaal goed verloopt!

En wat onze katten betreft...die liggen altijd bij mij, daar heb ik dus helemaal niets aan .

Liefs,
Sting

HOI, IK BEN NET NIEUW EN MIJN VRIEND EN IK PROBEREN AL 8 MND ZWANGER TE WORDEN! Nu lees ik ineens van alles in verschillende berichtjes over maanstenen? kan je me daar wat meer over vertellen?? bij jou heeft het blijkbaar geholpen??? (kwaad kan het in ieder geval niet>)

van harte met je zwangerschap trouwens!!
ik kan niet wachten tot het bij ons ook zover is.

groetjes,

hallo allemaal

ben net nieuw hier maar wilde toch ook even mijn verhaal kwijt
we zijn eindelijk zwanger heerlijk
hebben al twee hele lieve kinderen maar toch wilden we er eentje bij en nu is het dan zo ver na een miskraam te hebben gehad pas geleden toch nog zwanger geworden .
hopelijk gaat alles nu van een leien dakje want heb wel besloten dat dit onze laatste poging is
want dan is het ook echt genoeg maar nu ben ik ziels gelukkig
echt wel
kan niet wachten
maar iedereen die ook zwanger is van hartegefeliciteerd en geniet er van
groetjes liana dekker

Hoi allemaal,

Ik ben sinds vandaag nieuw op deze site.
Ik probeer ook zwanger te raken.
En nu hoorde ik iets over maanstenen om zwanger te raken. Wie kan me daar wat meer over vertellen?

Terug
Bovenaan