Testen...

hallo
ik ben 12 maart voor het laatst ongi geweest en ik heb meestal een cyclus van 36 dagen. Dus ik zou normaal gesproken 17 april weer ongi moeten zijn. Ik heb maandag een test gedaan en die was negatief. ik heb woendag een test gedaan en er kwam zowieso een streep op als je de test goed hebt uitgevoerd en de andere streep als je zwanger bent. nu is die lijn van de test als ik zwanger ben ja of nee wit zeg maar dus waar het streepje hoort komen te staan daar staat hij dan ook wel en 4 of 5 minuten later is hij roze. en ik heb vanmorgen weer een test gedaan weer dezelfde merk en weer precies het zelfde verhaal dus het streepje als je de test goed hebt uitgevoerd en een streepje die eerst wit was en later nog donkerder dan de vorige dag dus die van vandaag is donkerder van kleur dan die van gister
dus kan ik er vanuit gaan dat ik zwanger ben of niet
wie helpt me
groet anoniem
 
welke test heb je gekocht? t zwangerstreepje moet meteen rose worden. als je langer wacht dan de aangegeven tijd is het niet betrouwbaar. staat ook op de verpakking sommige worden rose na een tijdje maar dan ben je dus toch niet zwanger. ik zou als ik jou was een test halen vn een ander merk, clear blue bv. dan is het zekerder.
 
Zou ik niet doen hoor, Clear Blue, als ik lees wat voor problemen mensen daarmee hebben gehad is die niet beter of slechter dan iedere andere test. En wel drie keer zo duur. Gewoon Kruidvat huismerk ofzo, lijkt me economischer.
 
hallo
ik heb die testen wel veel vaker gedaan. en toen kwam er helemaal geen streepjes tevoorschijn en waarom nu wel dan dus dat snap ik ook niet.
want ik heb mijn vorige testen er ook eens bij gehaald en die waren allemaal negatief. en deze twee zijn dus positief. dus wat is dit
groetjes anoniem
 
ik heb ook van die rare dingen gehad. vage rare streepjes enzo. heb wel tig testen toen gedaan. was dus wel zwanger maar werd mk helaas. ik denk dat zwanger bent maar toch nog maar ff testen. wat ik net boven zei over clear blue klopt wel met andere reactie ik gebruik zelf kruidvat. laat je het even weten?
 
Hoeveel geld willen jullie dan nog allemaal aan tests uitgeven?
Wacht toch maar even rustig af. Als je je lichaam goed kent, dan merk je vanzelf dat er veranderingen komen.
Geduld, de zwangerschap duurt nog bijna 10 maanden....
 
Ik ben zelf een beetje kleurenblind en heb daarom een digitale test gehaald van clearblue. Dat kan gewoon niet duidelijker. Een kruis betekend zwanger en een min betekend niet zwanger.
 
Terug
Bovenaan