Testen...

weet je je kan ook ff je urine bij de huisarts afgeven...dan checkt de assistente even. misschien is dat beter. misschien voer je ze verkeerd uit ofzo. ik snap je verhaal ook niet helemaal. beetje vaag allemaal met dat roze enzo
ik wens je succes
 
De oplossing: ga naar je huisarts, daar hebben zo ook goede testen en....het is gratis!
Maar als je de 17e ongi had moeten worden dan is er natuurlijk wel een kans dat het zo is. Duimen dus!!

Succes!
 
Hoi, ik heb hierboven net ook op iemand gereageerd. Maar ik had hetzelfde bij deze zwangerschap. Toen ik een week overtijd was, was de test negatieg en nog een week later heel, maar dan ook heel licht. Had eerst het idee dat het misschien een schaduw was van het streepje dat eventueel kon komen. Toen de test opdroogde werd het streepje toch iets donkerder, maar ik twijfelde dus ook. Heb mijn vriend laten kijken, die wist ook niet wat we daar mee aan moesten. Volgende dag weer een test gehaald, en nu heel iets donkerder en weer met opdrogen echt duidelijk. En nu dus ruim 5 maand zwanger van de tweede....
 
hallo
ja, ik heb vanmiddag weer twee andere testen gedaan en die waren ook positief
ik ben al bij de huisarts geweest en die zegt ook al je bent gewoon zwanger.
dus ik ben erg blij
maar doe wel rustig aan
ik moet dinsdag naar de huisarts
groetjes anoniem
 
Terug
Bovenaan