Testerdetest poll

A

Anoniem

Guest
Ha meiden.

Na een poosje mee te hebben gelezen heir op het forum, valt het me op dat er zoveel over testen wordt gesproken. Soms denk ik bij mezelf, moet ik ze nu ook al halen? Ben net begonnen; eerste ronde, eerste kindje. Het lijkt me wel leuk om een beetje inzicht te krijgen 'hoe' jullie het allemaal doen. Ik wilde dit doen door een polletje, maar ik kan niet ontdekken hoe ik dat op dit forum kan doen. Daarom zet ik de stellingen in verschillende kleuren en dan mogen jullie reageren! (misschien leuk om het in dezelfde kleur als jouw gekozen stelling te doen...?)

Hier komen ze:

1.        Ik test voor mijn NOD: ik voel me zwanger / ik kan niet langer wachten

2.        Ik test op mijn NOD als de RD nog niet gesignaleerd zijn

3.        Ik test een aantal dagen na m'n NOD, wanneer de RD uitblijven

4.          Anders, nl....

Nou, ik ben benieuwd. Groetjes,

-drgini-

Ik ga voor optie 3! als de rd na een aantal dagen er nog niet zijn en als mijn temp hoog blijft!

Leuk idee trouwens!

Imme xx  (vandaag nod, temp nog hoog!)

Hoi

Leuk idee

Nou ik had inmiddels al gekozen voor optie 1 had ik achteraf beter niet kunnen doen tegen mijn regels in. Is vandaag mijn NOD dag en ik weet nog niets de eerste test gaf een heel vaag streepje en de tweede test gaf negatief aan. Einde van de week als ik nog niet ongi ben doe ik nog een test.

Dus eigenlijk moet ik dus van optie 3 gaan.

Groet
Sharine

De bedoeling  is bij mij om een dag naar mijn NOD te testen, maar deze maand zat ik  fout en teste ik dus

op mijn NOD, maar ik ben hierdoor niks wijzer geworden.

Dus nog maar even afwachten, mijn NOD is dus vandaag en ik heb vandaag getest. Deze gaf negatief aan.

Groetjes Yvonne

Zeker optie 3! NOD kan een dagje verschillen bij mij (26, 27, 28 dagen cyclus), dus om nou direct op dag 26 te gaan testen...nee. Ik wacht tot dag 30 ofzo, als ik dan nog geen RD-voortekenen heb, ga ik testen.

Is ook onze eerste ronde voor het eerste kindje. Heb geen testen in huis, ik koop ze wel wanneer ik overtijd ben...Probeer er zo nuchter mogelijk onder te blijven en anders fok ik mezelf alleen maar op.

Ukkie26

het is een dure hobby maar ik ga ook voor antwoord 1.
Vandaag getest maar helaas niks aan de hand, had ook eigenlijk niet anders verwacht want nod is pas 30 april.
Vandaag met mezelf afgesproken dat ik nu1 mei weer mag testen, 1 dag daarna dus.
Hoop dat ik me eraan kan houden...........

groetjes happybee

hoi, leuk idee.

ik moet mezelf toch dwingen om pas op mijn nod te testen als de rd's nog niet gearriveerd zijn. de prijs van de testen zijn idd een goede reden om te wachten.

groetjes,

sara

haha, ook weer leuk!!

Vorige keer realiseerde ik mij plotseling dat ik over tijd was, maar toen waren wij er niet zo erg mee bezig. Nu ben ik er veel meer mee bezig, maar ik denk nog steeds optie 3!!!

Wel leuk dit, ben benieuwd wat er uit komt!!

Do

Terug
Bovenaan