Testerdetest poll

he hallo ik ga voor 4, mijn cyclus is heel erg verschillend daarom reken ik me cyclus op dag 28 dan test ik pas als ik langer dan 2 weken overtijd bent, ik zit nu in een fase van ben ik het wel ja of nee me laaste nod was 16 februarie dus, morgen uitslag van me bloed, wie weet, zie mijn andere topics,

xxxxxxx suzette 4 ronde eerste baby

Nou, ik hoor deze keer bij de groene! ik heb de test gedaan op mijn NOD.
MAAR:

dat doe ik de volgende keer niet meer!! dan wacht ik liever nog een paar dagen tot na mijn NOD. anders krijg je weer van die vage strepen en negatieve testen enzo, en dan test iedereen een paar dagen later TOCH weer!!!

Wel een heel leuk idee zow!!
Groetjes Sjnoebelke

Hoi!

Ik test 's avonds op mijn NOD.

Ik heb een perfect regelmatige cuclus: iedere keer 's morgens rond een uur of 8 is het zover. Als ik dan 's avonds nog niet ongesteld ben test ik. Bij mijn vorige zwangerschap ook, maar toen wist ik het eingelijk al van binnen....

Ginger

Nou, laat ik dan zelf ook reageren, al weet ik het nog niet.

Maar ik denk dat ik voor optie 3 ga, testen na een paar dagen.

Het is ook de eerste keer, misschien denk ik er volgende week wel heel anders over (NOD begin mei) en ben ik supernieuwsgierig, hihi.

Groetjes,

-drgini-

ps. polls zie je zoveel op andere forums,  het leek me grappig om zoiets hier ook een keer te doen.  

oke hier kom ik.......

ik ga voor optie 4: ik test pas 2 weken na mijn NOD!!!

en de reden hiervoor is: bij mijn eerste zwangerschap van Ninthe* (is nu een sterretje) teste ik bijna 2 weken nadien VET positief.
na de bevalling was ik binnen 2 maanden weer zwanger, dit is vorige week geeindigd in een miskraam, ik heb getest voor en op mijn NOD, uiteindelijk in het ziekenhuis beland, via een urinetest daar "GEFELICITEERD U BENT ZWANGER" toch thuis nog een test gedaan om te bewaren... heel licht roze.... toen begon ik licht roze slijm te verliezen, wij naar de gyn, misschien een beginnende miskraam, bloed geprikt voor hcg waarde, bij de uitslag te horen gekregen dat de waarde maar 192 was en dat dat veeeeeeeeeel te weinig was, bij 5 weken en 6 dagen is de miskraam doorgezet... daarom wacht ik nu tot ik 2 weken overtijd zou zijn, dat betekend dat ik de periode van de miskraam voorbij ben.

Liefs Randy

Antwoord van mijn kant: 1e 2 rondes zou ik keuze 3 gezegd hebben, maar was niet nodig gezien in ongesteld werd. Nu in ronde 3 denk ik toch dat ik twijfel tussen 1 of 2. Mijn NOD is donderdag a.s maar misschien dat ik er morgen al een test tegenaan gooi, heb nl een hoop vreemde gevoelens... Maar ben bang om teleurgesteld te worden dus daarom de twijfel weer..... groet en succes alleN!!

1.        Ik test voor mijn NOD: ik voel me zwanger / ik kan niet langer wachten

2.        Ik test op mijn NOD als de RD nog niet gesignaleerd zijn

3.        Ik test een aantal dagen na m'n NOD, wanneer de RD uitblijven

Hoi dames,

Ik test op de dag van mijn NOD!!

Dan ben ik gelijk van mijn spanning af, als de test negatief is...

groetjes..........

ik test ook op mijn NOD, na 16 teleurstellingen kan ik het niet meer opbrengen om geduldig af te wachten!

liefs Saarj

Terug
Bovenaan